bigG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) kan iemand een tut maken om realistisch vuur te maken(in het nederlands met de engelse photoshop) ik heb adobe photoshop elements 3.0 (editor) of weet iemand een goede site met nederlandse tuts? en de tut die aan het begin staat doet het niet met deze photoshop Bewerkt: 25 juni 2005 door marty Reageren
Slimm Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Dit topic staat in verband met het "Adobe Tutorial List", hier kan je een tutorial aanvragen! (naam een beetje gestolen van het signature & avatar topic) Ik heb hier een lijstje voor bedacht dat je hier post als je een tut nodig hebt: [b]Programma:[/b] [b]Betreffende Onderdeel:[/b] Hier een voorbeeld: Programma: Imageready Betreffende Onderdeel: Letters laten draaien. De gene die de tut gaat maken, moet hier reageren, anders komen er dubbele topics met een tut! Als het goed is maakt iemand daar dan een tutorial van, en dan heb je weer wat geleerd Kleine vragen kunnen natuurlijk gesteld worden in het Photoshop Helpdesk Topic! Reageren
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Programma: photoshop elemenst 3.0 Betreffende Onderdeel: letters laten bewegen Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Programma: photoshop elemenst 3.0Betreffende Onderdeel: letters laten bewegen Erm.. Ik vraag me af wie hier Elements heeft. Iedereen heeft hier bijna Adobe Photoshop en ImageReady. Verwacht niet dat er zo'n tutorial komt en als hij er wel is heb je mazzel. Reageren
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ja ik weet het maar ik had er niet zoon verstand van en ik heb toen gewoon de nieuwste gedonwload en ik vind hem best wel handig werken Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Programma: Photoshop (versie maakt niet uit) Betreffende Onderdeel: Bijpassende tekst (bij sig, ava etc.) Bewerkt: 14 juli 2005 door Badman Reageren
Timos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) **Ik kom erachter dat het een voorbeeld was ** Marty, hoebedoel je bewegen? @Badman, ik hoorde het al van Leon zelf Bewerkt: 14 juli 2005 door Timos Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Heey Slimm.. Ik weet niet echt wat je bedoeld, maar misschien dit: en marty hoebedoel je bewegen? Nee, hij bedoelt reageren dat je er één wil maken. En daar maak je een hele tut over. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Programma:paint shop pro 9 Betreffende Onderdeel: letters laten bewegen(indien mogelijk) Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Programma:paint shop pro 9Betreffende Onderdeel: letters laten bewegen(indien mogelijk) Paint Shop Pro is niet van Adobe.. :rolleyes: Reageren
PuffDawg Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ja sorry ik had niet gelezen dat het een ADOBE tutorial list was Reageren
Timos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Maar als je tuts hebt over Paint shop Pro mag je die ook best plaatsen hoor Reageren
Gino Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik zou graag nog wel een paar imageready Tutorials willen zien :rolleyes: Reageren
Timos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik zou graag nog wel een paar imageready Tutorials willen zien :rolleyes: Aan "een paar" hebben wij niets. Kun je goed uitleggen wat je uitgelegd wil hebben? Dan kan ik er 1 voor je maken Reageren
Gino Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Nou het maakt mij eerlijk gezegt niet uit en 1 is ook wel voldoende maar ik wil gewoon iets nieuws ontdekken van Imageready PS: ik heb ooit eens ergens gezien van die foto's die op tafel liggen dat waren oorspronkelijk losse plaatjes begrijp je wat ik bedoel ? :rolleyes: Bewerkt: 16 juli 2005 door Only_Gino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.