Jump to content

Tutorial Aanvraag


bigG

Recommended Posts

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    15

  • Arjen

    8

  • -Matthijs-

    8

  • Ferre

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik graag zou willen hebben is een Nederlandse tutorial over het ontwerpen van een site.

Hiermee bedoel ik echter niet het inhoudelijke (de tekst, de codes etcetera), maar de layout, ofwel vormgeving.

Liefst met een mix van alle dingen die zo'n beetje over het forum zijn geraast.

(Dus met van alles wat: Blend optie's, Smoke, Grundge etc).

Dit hoeft echter niet per sé, maar dit voegt toch wel iets leuks aan de site.

Dizcid heeft een korte tijd na jou aanvraag een tutorial gepost. Misschien heb je er wat aan :)

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=29717

Gevonden link

Dezelfde persoon heeft een tutorial van mij zonder toestemming gepost, maar dat wordt afgehandeld. ;)

gaat dat over mijn aanvraag? Want de link loopt dood :ch:

Gistren stond hij er nog. Maar de tutorial was zonder Froop's toestemming gepost dus ik denk dat hij weggehaald is. Je kun eventueel Froop een PB sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik graag zou willen hebben is een Nederlandse tutorial over het ontwerpen van een site.

Hiermee bedoel ik echter niet het inhoudelijke (de tekst, de codes etcetera), maar de layout, ofwel vormgeving.

Liefst met een mix van alle dingen die zo'n beetje over het forum zijn geraast.

(Dus met van alles wat: Blend optie's, Smoke, Grundge etc).

Dit hoeft echter niet per sé, maar dit voegt toch wel iets leuks aan de site.

Dizcid heeft een korte tijd na jou aanvraag een tutorial gepost. Misschien heb je er wat aan :)

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=29717

Gevonden link

Dezelfde persoon heeft een tutorial van mij zonder toestemming gepost, maar dat wordt afgehandeld. ;)

gaat dat over mijn aanvraag? Want de link loopt dood :ch:

Gistren stond hij er nog. Maar de tutorial was zonder Froop's toestemming gepost dus ik denk dat hij weggehaald is. Je kun eventueel Froop een PB sturen.

De gelinkte tutorial was niet van mij, maar wel van een ander geript. Dezelfde ripper heeft een tutorial van mij zonder toestemming gepost, zo zit het.;)

Link to comment
Delen op andere websites

De gelinkte tutorial was niet van mij, maar wel van een ander geript. Dezelfde ripper heeft een tutorial van mij zonder toestemming gepost, zo zit het.;)

ken je de maker misschien? Is ie nederlands? anders kan ik m een e-mail of zo sture :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

[PS]

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een tutorial te maken over hoe je een signature met bewegende tekst kan maken? Dat de tekst (wit) komt opdoemen uit de (zwarte) achtergrond, weer weggaat zoals hij opkwam, een volgende tekst opdoemt en weer weggaat en dan gewoon opnieuw blijft 'afspelen'?

vb (Sorry, kon geen betere tekst bedenken :puh:):

Tekst 1:

The Yakuza

Tekst 2:

Mobsters Together.

Indien er al zo'n tutorial is, mijn excuses, maar ik weet niet hoe je die effecten noemt in PhotoShop-taal :).

Edit: Het is gelukt (zie signature) ^_^. Nu kan je je tutorial wel online zetten. (Ik was de tester.)

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er vanavond rond 7uur mee aan de slag Ian (VforV), want ik moet nu naar de kapper. :N

Hij is klaar voor gebruik klik op het plaatje onderaan deze post voor de Tutorial. Verder wil ik ook graag iemand bedanken die mij geholpen heeft namelijk; .Levi. De tutorial had ik zelf gemaakt, maar Levi heeft achteraf een aantal tips en verbeteringen gegeven. Daarnaast wil ik ook VforV bedanken voor het testen, ik hoop dat veel mensen er wat aan hebben. :)

hmjeaju3.gif

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een beetje als mijn signature maar dan meer effecten dat je het wel goede achtergrond kan blijven zien enzo..

Progamma: Adobe Photoshop (CS Heb ik maar als het het zelfde is is het goed)

En ook een beetje HIP HOP/RAP !!

Dat die ook heel vet wordt!!

En

Misschien kent iemand die HIP/HOP Agenda wel..

Zoiets zou ik graag ook willen..

Alvast Succes met zoeken!!

MVG. ROOM

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand een tut maken hoe je van een sig een avatar maakt??

Lees even de eerste post van dit topic.

Dit moet je gebruiken om iets aan te vragen en dat geldt ook voor de andere want de meeste vergeten dit..

[b]Programma:[/b]
[b]Betreffende Onderdeel:[/b]

En let op!

Kleine vragen kunnen natuurlijk gesteld worden in het Photoshop Helpdesk Topic!

Waar jij een tutorial voor wilt is wel te doen, alleen dit is echt een te kleine vraag. Dit kun je beter gewoon even in het Photoshop Helpdesk topic vragen. De kans de je sneller antwoord krijgt is veel groter dan dat iemand een mini tutorial moet gaan maken. Wees ook even wat duidelijker in je aanvraag. Wil je nou een signature helemaal opgekropt tot een avatar of wil je weten hoe het moet om een stukje uit je signature te halen en dan als avatar gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...