Jump to content

Tutorial Aanvraag


bigG

Recommended Posts

Programma: Adobe Photoshop

Betreffende onderdeel: een vette sig, zonder C4D, brushes en gradient map.

ik heb namelijk photoshop 5.0, en die kan geen brushes en gradient map, en C4D vind ik irritant.

de taal maakt niet heel veel uit, maar het lieftst in het nederlands.

Ik vrees dat de meeste je hiermee niet kunnen helpen op het forum

Aangezien ik vernomen heb dat die photoshop van jou heele andere koek is. En aangezien de meeste de nieuwste versie ondertussen wel al hebben zoals ik.

dit heb je fout, het verschilt niet zo veel, alleen de gradient map en brushes kan ik niet. voor de rest lukt alles wel, en daar kan je best rekening mee houden!

dus als alsnog iemand mijn aanvraag, zou dat heel fijn zijn

Ik ben het wel een beetje met BigM eens, want 5.0 is ook in het Nederlands, en ookal kunnen de meeste mensen wel engels op dit forum, sommige knoppen zijn heel anders vertaald.

hier ben ik het weer niet mee eens, want je kan alles vertalen, of het nou nederlands of engels is.

als er gewoon een vette sig word gemaakt met photoshop 9.0 zonder gradient map en brushes en het liefst niet C4D, dan maak ik het gewoon met mijn photoshop 5.0

Nou, er zijn genoeg tutorials met vette sigs. Waarom volg je er niet een en sla je steeds de Gradient maps, bushes en C4D over als die erin voorkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    15

  • Arjen

    8

  • -Matthijs-

    8

  • Ferre

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Programma: Adobe Photoshop

Betreffende onderdeel: een vette sig, zonder C4D, brushes en gradient map.

ik heb namelijk photoshop 5.0, en die kan geen brushes en gradient map, en C4D vind ik irritant.

de taal maakt niet heel veel uit, maar het lieftst in het nederlands.

Ik vrees dat de meeste je hiermee niet kunnen helpen op het forum

Aangezien ik vernomen heb dat die photoshop van jou heele andere koek is. En aangezien de meeste de nieuwste versie ondertussen wel al hebben zoals ik.

dit heb je fout, het verschilt niet zo veel, alleen de gradient map en brushes kan ik niet. voor de rest lukt alles wel, en daar kan je best rekening mee houden!

dus als alsnog iemand mijn aanvraag, zou dat heel fijn zijn

Ik ben het wel een beetje met BigM eens, want 5.0 is ook in het Nederlands, en ookal kunnen de meeste mensen wel engels op dit forum, sommige knoppen zijn heel anders vertaald.

hier ben ik het weer niet mee eens, want je kan alles vertalen, of het nou nederlands of engels is.

als er gewoon een vette sig word gemaakt met photoshop 9.0 zonder gradient map en brushes en het liefst niet C4D, dan maak ik het gewoon met mijn photoshop 5.0

Nou, er zijn genoeg tutorials met vette sigs. Waarom volg je er niet een en sla je steeds de Gradient maps, bushes en C4D over als die erin voorkomen?

heel veel van de aanvragen heb je al, maar is altijd handig om nieuwe technieken te leren. en dit topic is er juist voor om een aanvraag voor een tut, dus wat is het probleem? :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Programma:Adobe Photoshop CS2

Betreffende Onderdeel: Scanlines

Ps: Als je één hebt gemaakt of gevonden hebt geef dan een link

Of pm mij

Greetings .Syfes

Hier op het forum kun je ze ook vinden, en onder andere wel hier. Overigens raad ik je deze tutorial dan ook aan, die gaat over het maken van 'patterns', een soort gelijk iets als die scanlines. En, alsof dat nog niet genoeg is, hier nog een tutorial over scanlines.

Zoals je ziet, genoeg tutorials te vinden op het forum. Overigens heb ik deze allemaal gevonden met de zoekfunctie, misschien handig om die de volgende keer eerst te raadplegen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Programma: PS CS2

Betreffende Onderdeel: Watermerk/Copyright (zoals op WikiGTA)

Opmerking: Ik heb namelijk een kenmerk van mijn website, alleen ik snap niet hoe je hem erin zet en hoe je ookalweer die sneltoets doet dat bij een zelfde maat je dat ding op de zelfde plaats kan zetten. Hier en dan hier.. Loopt dood. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Programma: PS CS2

Betreffende Onderdeel: Watermerk/Copyright (zoals op WikiGTA)

Opmerking: Ik heb namelijk een kenmerk van mijn website, alleen ik snap niet hoe je hem erin zet en hoe je ookalweer die sneltoets doet dat bij een zelfde maat je dat ding op de zelfde plaats kan zetten. Hier en dan hier.. Loopt dood. :$

Je moet even tussen de pinned topics kijken. Je ziet daar als het goed is het WikiGTA Foto Merk topic staan waarin Ewoud uitlegt hoe je zoiets maakt. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Programma: PS CS2

Betreffende Onderdeel: Watermerk/Copyright (zoals op WikiGTA)

Opmerking: Ik heb namelijk een kenmerk van mijn website, alleen ik snap niet hoe je hem erin zet en hoe je ookalweer die sneltoets doet dat bij een zelfde maat je dat ding op de zelfde plaats kan zetten. Hier en dan hier.. Loopt dood. :$

Je moet even tussen de pinned topics kijken. Je ziet daar als het goed is het WikiGTA Foto Merk topic staan waarin Ewoud uitlegt hoe je zoiets maakt. Succes.

De fout is:

De link blijkt doodlopend te zijn.

Maar het is al gelukt! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

lacncee.jpg

Ik zou graag willen weten of Eros hiervoor een tutorial heeft, of misschien iemand anders. Het effect ziet er in iedergeval vindt ik prachtig uit! :eten:

Programma: Photoshop CS2

Soort Tut: Signature

Blink

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...