Jump to content

Tutorial Aanvraag


bigG

Recommended Posts

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    15

  • Arjen

    8

  • -Matthijs-

    8

  • Ferre

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die getekende renders heten Anime. :Y

Hier op het forum is er al een tutorial over een sportsignature. Namelijk van Photoshop-pro -Matthijs- : Here ya go.

Hopelijk heb je er veel aan. :)

Ja ik had hem al gezien, maar hij is onder m'n niveau, toch bedankt!

Die tutorial is alweer van een tijdje geleden, ik heb hier nog wel een signature waarvan een tutorial in de maak is. Misschien dat dat iets is wat je zoekt, dit is hem:

thierryhenrysigzr4.png

Link to comment
Delen op andere websites

Die getekende renders heten Anime. :Y

Hier op het forum is er al een tutorial over een sportsignature. Namelijk van Photoshop-pro -Matthijs- : Here ya go.

Hopelijk heb je er veel aan. :)

Ja ik had hem al gezien, maar hij is onder m'n niveau, toch bedankt!

Die tutorial is alweer van een tijdje geleden, ik heb hier nog wel een signature waarvan een tutorial in de maak is. Misschien dat dat iets is wat je zoekt, dit is hem:

thierryhenrysigzr4.png

Ja precies zoiets wil ik maken, ik wacht af op een tutorail als het kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
:) Kan iemand voor mij een signature maken over een rapper waardoor ik een maximaale mooie sig kan maken . Het liefste gemixt met ali B . Ik zou er HEEL blij mee zijn :)

Dit is meer iets voor het Graphics Aanvraag Forum. Je vraagt nu niet echt om een Tutorial maar meer om een signature waar een rapper in voor moet komen. Als je een Tutorial wilt aanvragen wees dan wat gerichter en vraag bijvoorbeeld naar een Tutorial waar iemand voor jou kan uitleggen hoe je zo'n geweldige abstracte signature moet maken, hoe je zo'n grunge achtergrond moet maken of iemand die een pixelstretch tutorial wilt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ierdreen,

allereest wil ik ff zegge dat ik nieuw ben op dit forum, ik heb al een paar dagen zitten zoeken naar Tuts op jullie site (heb cker een paar mooie gevonden). En dus besloot ik ook maar me te registreren.

ik zat ook bij jullie A-Z lijst te kijken en probeerde Smudgev1 t/m SmudgeV3, van Froop, maar elke x als ik hem open laat hij de Tut niet (rood kruisje). Dus zou iemand die misschien weer beschikbaar maken of een nieuwe maken :$

in elk geval alvast bdankt :)

(ow en ik bn nog een photoshop "beginner" zeg maar, ik heb een paar eigen wallpapers gemaakt maar daar blijft het dan ook bij)

mzzl

Link to comment
Delen op andere websites

hey ierdreen,

allereest wil ik ff zegge dat ik nieuw ben op dit forum, ik heb al een paar dagen zitten zoeken naar Tuts op jullie site (heb cker een paar mooie gevonden). En dus besloot ik ook maar me te registreren.

ik zat ook bij jullie A-Z lijst te kijken en probeerde Smudgev1 t/m SmudgeV3, van Froop, maar elke x als ik hem open laat hij de Tut niet (rood kruisje). Dus zou iemand die misschien weer beschikbaar maken of een nieuwe maken :$

in elk geval alvast bdankt :)

(ow en ik bn nog een photoshop "beginner" zeg maar, ik heb een paar eigen wallpapers gemaakt maar daar blijft het dan ook bij)

mzzl

Hey Plantebak, welkom op het forum.

Ik heb de betreffende tutorials even nagekeken, en inderdaad zouden de eerste twee tuts even opnieuw geupload moeten worden. De derde (smudge v3.) werkt bij mij gewoon overigens.

Ik zal Froop even een pm sturen met het verzoek de tuts nog een keertje te uploaden. Tenminste als hij ze nog heeft. Hopelijk staan ze er snel weer op..

Bedankt voor het melden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hey ierdreen,

allereest wil ik ff zegge dat ik nieuw ben op dit forum, ik heb al een paar dagen zitten zoeken naar Tuts op jullie site (heb cker een paar mooie gevonden). En dus besloot ik ook maar me te registreren.

ik zat ook bij jullie A-Z lijst te kijken en probeerde Smudgev1 t/m SmudgeV3, van Froop, maar elke x als ik hem open laat hij de Tut niet (rood kruisje). Dus zou iemand die misschien weer beschikbaar maken of een nieuwe maken :$

in elk geval alvast bdankt :)

(ow en ik bn nog een photoshop "beginner" zeg maar, ik heb een paar eigen wallpapers gemaakt maar daar blijft het dan ook bij)

mzzl

Hey Plantebak, welkom op het forum.

Ik heb de betreffende tutorials even nagekeken, en inderdaad zouden de eerste twee tuts even opnieuw geupload moeten worden. De derde (smudge v3.) werkt bij mij gewoon overigens.

Ik zal Froop even een pm sturen met het verzoek de tuts nog een keertje te uploaden. Tenminste als hij ze nog heeft. Hopelijk staan ze er snel weer op..

Bedankt voor het melden. :)

ow ja idd v3 doet het ook bij mij, nouw gelukkig dat het niet aan me computer lag en harstikke bedankt alvast :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik zou graag wel een tut willen voor afgeronde hoeken.

Dus dat de hoekjes transparant zijn.

(Ferre heeft soms wel eens zulke sigs)

Radio Es. :cya:

Volgens mij is er geen tutorial over, je moet het net even weten. Ik zal je daarom even een korte uitleg geven.

Duplicate als eerst de gehele signature. Dit kan je dus doen door alles te mergen (samenvoegen) (CTRL+SHIFT+E), en vervolgens op CTRL + J te drukken. Klik ook direct de duplicate layer aan, en selecteer dan de Rectangular Tool (). Maak dan een selectie om je signature, let op: deze moet wel kleiner zijn dan de signature zelf. Als je dat gedaan hebt ga je naar 'Select > Inverse', en vervolgens naar 'Select > Modify > Smooth'. Je kunt daar uit een aantal px kiezen. Hoe groter de px, hoe groter je ronde hoeken. Vervolgens druk je op delete, en zie daar, perfecte ronde hoeken.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het er nog niet tussen zien staan, maar ik ben erg benieuwd hoe je een Template maakt. Gewoon een simpele TUT. Zou iemand daar de moeite voor willen nemen?

Alvast bedankt.

Hier op het forum staan inderdaad geen tutorials over het maken van een template. Ik heb wel een andere uitstekende site voor je, namelijk: Good-Tutorials. Daar staan veel verschillende tutorials over het maken van templates. De ene is wat moeilijk of makkelijker dan de andere, maar ik weet haast wel zeker dat hier wat voor je tussen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

PROGRAMMA: Adobe Photoshop (CS2)

ONDERWERP: Een zo vet mogelijke battlefield 2142 sig! geen C4D, wel allerlei effecten! Liefst zo goed mogelijk uitgelegd

Kun je misschien iets specifieker zijn? Je kunt namelijk meerdere tutorials proberen hier op het forum maar dan als plaatje gewoon een BF-2142 plaatje gebruiken. Er zijn heel veel tutorials hier op het forum waar verschillende effecten in worden gebruikt. Vertel anders even wat voor soort effecten je wilt zien.

Bij Tutorial Aanvraag is het de bedoeling dat je duidelijk verteld wat voor soort tutorial je graag wilt hebben. Iets met abstract, hoe je C4D moet gebruiken, inblenden of hoe je letters kan laten bewegen bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...