Big Boss Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 SorryThe Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later. Edit: Assassin's Creed Syndicate en Fallout 4 niet afgeprijsd. Valt me tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 Nope, geen dailies en flashes meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 Eerste paar euro's zijn de beurs uit. Game of Thrones a Telltale Game voor €9,70. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 Had ik al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2015 Voorheen waren de dlc's van Skyrim (en daarmee doel ik vooral op Dawnguard en Dragonborn) nooit zoveel afgeprijsd... Typisch genoeg heb ik ze afgelopen vrijdag allebei gehaald op G2a omdat ze daar een stuk goedkoper waren, maar dat is in het kader van deze sale weer wat duurder uitgevallen. Jammer trouwens, dat de Flash Deals en Daily Deals weg zijn: heb ik altijd een leuk lokkertje gevonden. Leuk dat het weer uitverkoop is in ieder geval, ik keek er al een tijdje naar uit. Ik verwacht niet dat ik veel ga kopen, maar het is altijd leuk om eens doorheen te scrollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2015 De vrije ruimte op mn laptop even verhonderdvoudigd Van 2GB naar 200GB. Nu ben ik klaar voor de Steam Sales Jammer dat ik vorige week CSGO voor 10 heb gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2015 Ugh, en ik had nog zo gehoopt deze nacht al Star Wars te kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 Ook Sharingan heeft eindelijk wat gekocht. Dead Island pack voor 6 euro! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 Er zijn op het moment sowieso wel leuke Steam Sales! Project CARS is ook in de aanbieding. Zit echt te twijfelen of ik deze zal gaan halen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 Hangt er van af, het is helemaal geen GRID of NFS, maar wel een awesome racegame als je van wat realiteit houdt. Maar je kunt nog even wachten, op Kinguin.net kost hij sowieso maar 20 euro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 Ik kan zelf Worms Clan Wars aanraden. Fantastische game voor een LAN of een gewone multiplayersessie, en dat voor maar zo'n 3,50. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2016 Eerste paar euro's zijn de beurs uit. Game of Thrones a Telltale Game voor €9,70. Heb ik ook deze week gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 Ugh... Dishonored 3,47 Cities Skylines 11,49 Undertale 7,99 Binding of isaac Rebirth 8,99 Arma 3 22,49 H1Z1 12,99 I.... must.... resist.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 Cities Skylines Deluxe + After Dark Fallout 3 FTL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 Alleen Max Max tijdens deze sale gekocht. Ik ben nog aan het twijfelen of ik Thief zou kopen. Ik hou van stealth games, maar ik hou niet van first person games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.