Jump to content

Steam Sales

Recommended Posts

Geplaatst:
Sorry

The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

nopompom.gif

Edit: Assassin's Creed Syndicate en Fallout 4 niet afgeprijsd. Valt me tegen.

• Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big Boss

32

• 3L1077

29

• Foreigner97

25

• KoningJesper

15

Geplaatst:

Voorheen waren de dlc's van Skyrim (en daarmee doel ik vooral op Dawnguard en Dragonborn) nooit zoveel afgeprijsd... Typisch genoeg heb ik ze afgelopen vrijdag allebei gehaald op G2a omdat ze daar een stuk goedkoper waren, maar dat is in het kader van deze sale weer wat duurder uitgevallen. :puh:

Jammer trouwens, dat de Flash Deals en Daily Deals weg zijn: heb ik altijd een leuk lokkertje gevonden. Leuk dat het weer uitverkoop is in ieder geval, ik keek er al een tijdje naar uit. Ik verwacht niet dat ik veel ga kopen, maar het is altijd leuk om eens doorheen te scrollen.

Geplaatst:

De vrije ruimte op mn laptop even verhonderdvoudigd :puh: Van 2GB naar 200GB. Nu ben ik klaar voor de Steam Sales :D

Jammer dat ik vorige week CSGO voor 10 heb gekocht :t

Geplaatst:

Er zijn op het moment sowieso wel leuke Steam Sales! Project CARS is ook in de aanbieding. Zit echt te twijfelen of ik deze zal gaan halen.. :puh:

Geplaatst:

Hangt er van af, het is helemaal geen GRID of NFS, maar wel een awesome racegame als je van wat realiteit houdt. Maar je kunt nog even wachten, op Kinguin.net kost hij sowieso maar 20 euro.

Geplaatst:
Eerste paar euro's zijn de beurs uit. Game of Thrones a Telltale Game voor €9,70. :puh:

Heb ik ook deze week gekocht :D

Geplaatst:

Ugh...

Dishonored 3,47

Cities Skylines 11,49

Undertale 7,99

Binding of isaac Rebirth 8,99

Arma 3 22,49

H1Z1 12,99

I.... must.... resist..

Geplaatst:

Alleen Max Max tijdens deze sale gekocht. Ik ben nog aan het twijfelen of ik Thief zou kopen. Ik hou van stealth games, maar ik hou niet van first person games. nosmile.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...