Mrkwark Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 Alleen Max Max tijdens deze sale gekocht. Ik ben nog aan het twijfelen of ik Thief zou kopen. Ik hou van stealth games, maar ik hou niet van first person games. Ik heb de Thief collection vandaag gekocht. Het is echt een aanrader vooral Thief 2 haha, Thief 1 heeft afschuwelijke controlls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2016 Toch maar Bully gekocht 2,5 euro had ik nog net op mijn bankkaart staan. Ging hem anders toch een andere Steam Sale gekocht hebben voor zo weinig geld kan je sowieso niet sukkelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2016 Ook ik heb tijdens deze sale m'n eerste game gekocht. Wel fijn want nu kan ik ook games kopen door die kaarten te verkopen. (Hiervoor moet je eerst en game gekocht hebben) Ik heb The Ship gekocht, net als een paar andere vrienden van me, schijnt dat het een leuke multiplayer is om met vriendn te doen! Ook zag ik dat een andere vriend die de game al had er al 10 uur op had zitten. Het koste me €0,99. Ik ben net zo van het kopen van games. Of ik crack ze of ik koop ze via een site waar ik punten spaar. Daar heb ik Payday 2 en CS GO gekocht, binnenkort ga ik met die punten H1Z1 kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2016 Steam Summer Sales beginnen overmorgen weer Ben benieuw wat er allemaal met korting te koop gaat zijn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2016 19:00 is het uur! Ga sowieso Rocket League kopen. Ik hoop dat er wel terug flash sales zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2016 Vaarwel geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2016 Ik verwacht tijdens deze sale niet bijzonder veel uit te geven. Vooral nu steeds meer developers hun eigen DRM systeem gebruiken en hun games niet meer op Steam verschijnen. Ja, ik kijk naar jullie, EA en Ubisoft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2016 Gelukkig zijn dat ook de devs die geen interessante games maken. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2016 (bewerkt) Hopelijk gaat die Steam Link nog eens in korting, vind momenteel 50 wat veel voor wat ie kan. Bewerkt: 23 juni 2016 door Skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 23 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2016 Hopelijk gaat die Steam Link nog eens in korting, vind momenteel 50 wat veel voor wat ie kan. Ik heb 'm. Eigenlijk nooit gebruikt. Ik raad 'm niet echt aan though. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2016 Ik was alweer helemaal vergeten dat dit van start is gegaan. Ondanks het feit dat ik afgelopen tijd niet heel veel meer aan gamen toekom, is het altijd leuk om dit soort sales te volgen... Misschien dat er toch nog wat leuks tussen zit binnenkort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2016 Mijn eerste aankoop van de sale is een feit; Wargame: Red Dragon. Eerst testen en daarna koop ik denk ik de Nederland DLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2016 Mijn eerste aankoop van de sale is een feit; Wargame: Red Dragon. Eerst testen en daarna koop ik denk ik de Nederland DLC. Nice Ik heb m ook, maar kan er geen kut van Is er een Nederlandse DLC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2016 En de Rockstar game zijn ook in de aanbieding! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2016 Mijn eerste aankoop van de sale is een feit; Wargame: Red Dragon. Eerst testen en daarna koop ik denk ik de Nederland DLC. Nice Ik heb m ook, maar kan er geen kut van Is er een Nederlandse DLC? Inderdaad zeg, ze hadden een tutorial moeten maken. Er is een tekst tutorial, maar maak er dan één ingame. Begon aan de campaign en werd meteen keihard ingemaakt. Ga het nog wel even uitzoeken hoe alles werkt etc. Ja, je kan een Nederlands leger kopen, DLC kost wel €6,- en is helaas niet afgeprijsd. Overigens ook Sniper Elite 3 gekocht, daar ben ik wel even zoet mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.