Niked Geplaatst: 24 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2016 (bewerkt) Zo, Verdun en Wargame: Red Dragon gekocht. Ik wou eerst Dead by daylight ook kopen, maar als ik zo naar de recensies kijk is daar nog een hoop werk aan de winkel. Ik denk dat dit m'n enige 2 aankopen gaan zijn deze sale, aangezien ik nog deze zomer van plan ben een nieuwe videokaart te laten steken. Bewerkt: 24 juni 2016 door Skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2016 Assassin's Creed IV Freedom Cry DLC gekocht. Ironisch genoeg is de combinatie van het originele Black Flag plus Freedom Cry als DLC goedkoper dan Freedom Cry als een zelfstandig spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2016 Zojuist de Age of Empires Legacy Bundle (II HD en III) aangeschaft. Wololo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2016 Wat zijn summer sales zonder flash sales... Zwaar teleurgesteld in steam... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2016 Flash sales zijn er al een paar sales niet meer volgens mij. Helaas, dat was namelijk wel de charme van de sales. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2016 Sinds de winter sales. En ik had gehoopt dat ze hun fout zouden inzien, maar niet dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2016 Dat komt omdat je nu refunds kan aanvragen. Als je een game koopt en je ziet een paar dagen later dat die nog meer afgeprijsd is dan voel je je wel in 't zak gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2016 Civ 5 CE 11 euro. Doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2016 Wel: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2016 Wordt er ook iets gezegd over Civ in combinatie met een PWW :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2016 Ik vind het heel fijn dat je nu de mogelijkheid hebt om genres of tags uit je ontdekkingswachtrij te filteren. Woorden zoals zombies, pixels en horror. Nu toch al een paar indie-titels tegengekomen die me oprecht interessant lijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2016 Stardew Valley, kopen of niet ? Heeft iemand het spel hier? Lijkt me wel een leuk spelletje, vroeger had ik ook Harvest Moon op de PS1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 30 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2016 Ik twijfelde ook... Hoewel de reviews goed waren, zag de gameplay er wat saai uit, dacht ik... Maar spijtiggenoeg is er maar één manier om daar achter te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2016 En dat is natuurlijk het spel kopen! Ik vind persoonlijk de Steam Sales dit jaar wat tegenvallen. Ik had toch wel verwacht dat de Valve Bundle voor minder dan 20 euro de deur uitging en dat de Far Cry-serie een hogere korting kreeg. Al met al heb ik toch 3 spellen gekocht: Stranded Deep, Max Payne 3 (ditmaal voor PC) en de Whistleblower DLC die ik inmiddels al op Insane heb uitgespeeld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2016 COH2 DLC's gekocht: Britse, US en nog een Duitse uitbreiding En nog even kijken voor de Age of Empires bundel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.