Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

Laat ik hel eerlijk zijn, ik vind Lady Gaga echt bagger. Ik mag sowieso haar persoonlijkheid niet, dat arrogante en het dragen van bont. ;)

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :duh:

Hopelijk leest Tom dat niet, die zou uit zijn dak springen door die opmerking :-(

Wat is er trouwens mis met Bont? Ik heb zelf ook een hele grote muts voor de winter met echt konijnenvacht? :7

Het is de waarheid. Heb dezelfde mening als hem.

Pokerface was ok, alles daarna was gewoon buhh...

:duh:

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, voor één of andere reden amuseer ik me nog steeds wel met Just Dance en Pokerface. Daarna vind ik dat de liedjes in een rechte lijn zijn afgezwakt (of toch degene die de televisiezenders halen) Van verdere liedjes weet ik natuurlijk niet zo veel, is ook sowieso niet mijn muziek. "Now just dance..."

Extreem, je hebt de betekenis van sarcasme niet helemaal onder de knie of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, voor één of andere reden amuseer ik me nog steeds wel met Just Dance en Pokerface. Daarna vind ik dat de liedjes in een rechte lijn zijn afgezwakt (of toch degene die de televisiezenders halen) Van verdere liedjes weet ik natuurlijk niet zo veel, is ook sowieso niet mijn muziek. "Now just dance..."

Kijk, ik vind Just Dance en Pokerface juist slechtere liedjes in vergelijking met de nieuwere :$

Link to comment
Delen op andere websites

Lady Gaga is enkel een marketingnaam. De vrouwe in kwestie (ene Stefani Joanne Angelina Germanotta) is enkel het gezicht van een heel team producers, songwriters en marketinglui. Haar tracks, en zoals je bijna overal in de pop scene ziet, zijn geproduceerd door (bekende) producers met vocals van een bekende vocale artiest erdoorheen. Een ander voorbeeld is Scream & Shout, geproduceerd door Basto (een belg, bekend van Cloudbreaker). Hij heeft will.i.am en Britney Spears nooit ontmoet maar kreeg wat vocals aangeleverd en moest daar maar wat van maken onder invloed van het marketing team achter Britney en Will.

Omdat ik ben opgegroeid met elektronische muziek waarin vaak de juiste credit wordt gegeven kan ik me hekelen aan dit soort verschijnselen. "Fans" gaan een icoon aanbidden welke niet de muziek heeft gemaakt die zij zo leuk vinden. Maar goed, doe je niks aan. En het is maximaal cashen voor de producers en de mensen eromheen dus die hoor je niet klagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lady Gaga is enkel een marketingnaam. De vrouwe in kwestie (ene Stefani Joanne Angelina Germanotta) is enkel het gezicht van een heel team producers, songwriters en marketinglui. Haar tracks, en zoals je bijna overal in de pop scene ziet, zijn geproduceerd door (bekende) producers met vocals van een bekende vocale artiest erdoorheen. Een ander voorbeeld is Scream & Shout, geproduceerd door Basto (een belg, bekend van Cloudbreaker). Hij heeft will.i.am en Britney Spears nooit ontmoet maar kreeg wat vocals aangeleverd en moest daar maar wat van maken onder invloed van het marketing team achter Britney en Will.

Omdat ik ben opgegroeid met elektronische muziek waarin vaak de juiste credit wordt gegeven kan ik me hekelen aan dit soort verschijnselen. "Fans" gaan een icoon aanbidden welke niet de muziek heeft gemaakt die zij zo leuk vinden. Maar goed, doe je niks aan. En het is maximaal cashen voor de producers en de mensen eromheen dus die hoor je niet klagen.

Lady Gaga maakt ook een gedeelte inderdaad samen met Zedd ook een album (Artpop) maar daar heb ik totaal geen problemen mee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, als je het echt wil weten, ik heb er niet zo veel mee. Ik vind zulke muziek nou niet echt mijn ding. Geef mij maar wat rock/hardrock, het liefst live gespeeld. Zit voor mij nog altijd de meest echte waarde aan ;)

Vreemd mens, dat wel. Maar dat is juist wel goed, iets anders. Alhoewel ik haar eerdere muziek wel beter vind. Zijn maar weinig artiesten die van begin tot eind echt goed blijven, helaas. En ze heeft vast niet voor niets haar naam van een nummer van Queen afgeleid, je zou haar kunnen zien als een vrouwelijke Freddie Mercury :puh: Ook overal schijt aan.

één woord. held.

oh ja extreem wat jij zei van smaak voor ECHTE muziek. muziek gemaakt met computers en fucking autotune is in mijn ogen geen echte muziek.

>>> Door Phoenyxar: You've just opened Pandora's box.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Michael, ik kan niet meer zeggen dan dat ik het op bepaalde punten eens ben met de rest; Gaga doet meer voor de show dan aan muziek. Je kunt haar zeker niet de beste zangeres ooit noemen. Sommige reacties zijn weliswaar zeer overdreven (haar liever kwijt willen zijn dan rijk bijvoorbeeld), maar dat blijft ieders eigen mening. Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde met die shitzooi als heavy metal, rock en noem maar op. Om nog maar te zwijgen over artiesten 50 Cent, Tupac en die zwarten. :7

Anyway, Gaga heeft wel weer een mooie stem (vooral als je haar akoestisch hoort zingen) en kan beter piano spelen dan je denkt. Je moet gewoon van haar muziek houden om het leuk te vinden, zo simpel is het. De meesten hier houden meer van muziek die ik hierboven al noemde als voorbeelden van artiesten die ik zelf flut vind. Dat kan, daar is helemaal niks mis mee.

Maar even voor de duidelijkheid: als je denkt dat Gaga alleen maar aan de show zelf denkt en niet aan de muziek, dan heb je het helemaal mis. In dat geval zou je eens moeten luisteren naar de akoestische versies van haar nummers en de nummers die ze járen geleden zong, toen ze nog totaal onbekend was. :puh:

@Hierboven: niet alle liedjes van Gaga zijn met de computer geproduceerd. Zij kan heel goed zelf piano spelen zonder tussenkomt van auto-tune enzo.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Michael, ik kan niet meer zeggen dan dat ik het op bepaalde punten eens ben met de rest; Gaga doet meer voor de show dan aan muziek. Je kunt haar zeker niet de beste zangeres ooit noemen. Sommige reacties zijn weliswaar zeer overdreven (haar liever kwijt willen zijn dan rijk bijvoorbeeld), maar dat blijft ieders eigen mening. Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde met die shitzooi als heavy metal, rock en noem maar op. Om nog maar te zwijgen over artiesten 50 Cent, Tupac en die zwarten. :7

Anyway, Gaga heeft wel weer een mooie stem (vooral als je haar akoestisch hoort zingen) en kan beter piano spelen dan je denkt. Je moet gewoon van haar muziek houden om het leuk te vinden, zo simpel is het. De meesten hier houden meer van muziek die ik hierboven al noemde als voorbeelden van artiesten die ik zelf flut vind. Dat kan, daar is helemaal niks mis mee.

Maar even voor de duidelijkheid: als je denkt dat Gaga alleen maar aan de show zelf denkt en niet aan de muziek, dan heb je het helemaal mis. In dat geval zou je eens moeten luisteren naar de akoestische versies van haar nummers en de nummers die ze járen geleden zong, toen ze nog totaal onbekend was. :puh:

@Hierboven: niet alle liedjes van Gaga zijn met de computer geproduceerd. Zij kan heel goed zelf piano spelen zonder tussenkomt van auto-tune enzo.

Daar moet ik wel in mee stemmen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...