Michael Geplaatst: 29 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Ik ben van mening veranderd Reageren
Michael Geplaatst: 29 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 >>> Door Guardian1980: Bijzonder irritant .gif-je in een spoiler gestopt.<<< Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Ik ben van mening veranderd Nou, kom maar op met het Nena-fantopic zou ik zeggen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Ik ben van mening veranderd Hoezo? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 (bewerkt) Lady Gaga - Applause Gaga!! Bewerkt: 15 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Michael Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Ik had het niet verwacht, beetje commercieel vind ik persoonlijk. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 (bewerkt) Commercieel? Er is niets commercieels aan een popsong van Gaga. --- Lady Gaga is trouwens de hoofdact van het iTunes Festival dat van 1 tot en met 30 september is, met op 1 september een uur lang muziek van haar volgende album ARTPOP! Bewerkt: 13 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Michael Geplaatst: 13 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Lady Gaga is trouwens de hoofdact van het iTunes Festival dat van 1 tot en met 30 september is, met op 1 september een uur lang muziek van haar volgende album ARTPOP! Ik moet maar eens kijken waar ik toegang kan krijgen aangezien ik geen Apple producten heb Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2013 Lady Gaga is trouwens de hoofdact van het iTunes Festival dat van 1 tot en met 30 september is, met op 1 september een uur lang muziek van haar volgende album ARTPOP! Ik moet maar eens kijken waar ik toegang kan krijgen aangezien ik geen Apple producten heb Via iTunes (desktop) kan volgens mij ook geloof ik. Durf dat alleen niet met zekerheid te zeggen, helaas. Ik heb een Apple TV, dus kan het in ieder geval live in HD bekijken. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik ben nooit groot fan geweest van Gaga, maar ik vind het wel bewonderenswaardig dat ze zichzelf elke keer weet te vernieuwen. Vernieuwen hoeft als artiest niet per se, never change a winning team, maar toch. Ook heel veel props dat ze tegenwoordig wat meer naturel door het leven gaat. Ziet er een stuk beter uit. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik ben nooit groot fan geweest van Gaga, maar ik vind het wel bewonderenswaardig dat ze zichzelf elke keer weet te vernieuwen. Vernieuwen hoeft als artiest niet per se, never change a winning team, maar toch. Ook heel veel props dat ze tegenwoordig wat meer naturel door het leven gaat. Ziet er een stuk beter uit. Zo is Gaga altijd geweest als het gaat om shows, muziek enzovoort: ze wil niet in de herhaling vallen, maar keer op keer iets nieuws tonen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Voor beide mindsets valt iets te zeggen. AC/DC heeft jarenlang hetzelfde trucje herhaald en er gigantische successen mee geboekt, maar ik begrijp ook dat veel muziekliefhebbers steeds veeleisender worden en het niet pikken als hun idolen steeds hetzelfde dansje doen. Eenzijdigheid is voor de een een vloek, voor de ander een zegen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Lady Gaga bracht vannacht een Lyric Video uit van haar nieuwste single Applause. 19 augustus komt er nog een videoclip. Lady Gaga - Applause (Official Lyric Video) Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Lady Gaga heeft vandaag de videoclip voor haar onlangs uitgebrachte nummer 'Applause' online gezet. Lady Gaga - Applause (Official) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.