Jump to content

Muse


GuitarGuy666

Recommended Posts

Net prachtig nieuws gehoord op de radio. De drummer van Muse, Dominic Howard, heeft dit bericht vandaag op zijn Instagram geplaatst:

Screen%20Shot%202014-09-26%20at%2014.58.22.png

Of dit betekent dat ze vanaf volgende week in de studio duiken (wat het meest waarschijnlijke is, gezien het niet echt een officiële aankondiging is) of dat het album daadwerkelijk volgende week uitkomt (wat ik persoonlijk het liefst zou willen) is niet duidelijk. Ik zou het vreemd vinden dat ze geen enkel nummer op voorhand vrijgeven en gewoon meteen het hele album onthullen.

Matthew Bellamy heeft overigens al eens gezegd dat het album zeker voor de zomer van 2015 in de rekken zou moeten liggen.

Wat verwachten jullie van het nieuwe album? Ik denk dat ze weer in de stijl van The 2nd Law gaan blijven, wat ik helemaal niet erg vind. Hopelijk komen ze eens langs in België, want dit is toch wel een band die ik live wil meegemaakt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • GuitarGuy666

    11

  • Puma

    4

  • 3L1077

    3

Top Posters In This Topic

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Ik ga waarschijnlijk hun nieuwe album meteen reserveren zodra ik de kans krijg. :) Ik ben erg benieuwd naar wat ze er deze keer van gaan maken, hopelijk iets unieks. The 2nd Law was natuurlijk een erg goed album met top nummers zoals Animals, Madness, Panic Station en Big Freeze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze posten nu op zeer regelmatige basis foto's/filmpjes uit de studio. We weten sinds enige tijd ook de titel van het album: Drones. Spreekt niet direct tot de verbeelding, maar ik ben ervan overtuigd dat ze er iets goed van gaan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik had het nummer gisteren gehoord, en ik vond m echt heel goed. Alleen deed het me een beetje denken aan Uprising op sommige stukken. Ook klinkt het een beetje bekend, alsof we het al eerder hebben gehoord. Natuurlijk maakt dat het niet meteen een slecht nummer, maar het is natuurlijk wel jammer. Verder heb ik erg veel zin in het nieuwe album. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het dus ook niet slecht, maar ik spring er niet van van mijn stoel. Hopelijk kan Dead Inside daar verandering in brengen, dat is het tweede nummer en tevens de eerste officiële single die op 23 maart uitkomt. Zeker een datum om in je agenda te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

23 maart

Dat is dus vandaag. Het nummer is zonet vrijgegeven (alleszins op facebook is het net verschenen en net al voor het eerst op de radio):

Het is iets totaal anders dan hun andere nummers, maar nu ik er voor de tweede keer voor beluister, vind ik het best goed klinken. Als ze zo blijven doorgaan, wordt Drones echt een goed album.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hoort Animals ook bij het nieuwe album? Ik zie 'm niet in tracklist, lijkt me opzich apart als hij er niet bij zit...

Anyway, Animals is zeker m'n nieuwe favoriet van Muse, heerlijk nummer! Ik ben geen liefhebber van rock e.d. maar live (bij Warchild) gaf mij dit nummer wel echt kippenvel! (zeker vanaf 2:45, wow! :tu:_O_)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...