Jump to content

Muse


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    12

  • GuitarGuy666

    11

  • Puma

    4

  • 3L1077

    3

Top Posters In This Topic

Zo, Drones is nu toch al een dag of twee uit en ik heb eindelijk tijd gevonden om ernaar te luisteren. Zeker geen slecht album. Ik ga het nog een paar keer (actief) moeten luisteren voor ik een echte beoordeling kan vellen, maar vond het niet slecht. Een paar liedjes die echt wel goed zijn.

Iemand anders die het album al heeft beluisterd?

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, ik het het nieuwe album de afgelopen dagen een paar keer van begin tot eind geluisterd. Ik kwam erachter dat het forensen-tripje van mijn huisdeur tot aan de deur van het bedrijf waar ik werk (met daar tussenin een fietstocht, een treinrit en een wandelroute) precies genoeg tijd kost om het complete album te beluisteren. Alleen al daarom is het een meesterwerk! ^_^

Drones is echt een compleet album, wat wil zeggen dat alle nummers als één verhaal in elkaar passen. Van chaos, dominantie en oppermachtige leiders ("your ass belongs to me now") via strijden tegen het heersende regime ("I'm free, from society") naar berusting ("we've gone against the tide, all we have is each other now"). Wat mij betreft een heerlijk album!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het volledige album nog niet geluisterd, maar nummers als 'Mercy', 'Reapers' en 'Revolt' vind ik erg goed. Natuurlijk ook psycho enzovoorts, maar die waren al als single uitgegeven. Ik ga binnenkort het hele album maar eens luisteren, en waarschijnlijk ook kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...