Jump to content

MED EDITOR


mekane

Recommended Posts

Hoi , ik ben weer bezig met MED EDITOR nu was mijn vraag hoe kan ik het huis van CJ verplaatsen bijv naar een ander willekeurig deel van de stad ? ( het savehouse van grove street )

Ik heb al een copy gemaakt van het huis en iets voor CJ's huis geplaatst.

Maar als ik dan eenmaal INGAME ga dan zie ik geen gele marker hoe komt dat ?

Link to comment
Delen op andere websites

De markers zijn niet een normaal onderdeel van de map.

De markers zijn gedefinieerd in de Main.SCM, dus via code.

Je kan de Main.scm wel aanpassen maar dan kan je niet meer de savegames die je hebt (of download) spelen..

Foutje: verwarde het met iets anders :muur:

Het staat in het ENEX gedeelte van de IPL bestanden, deze zal je handmatig erin moeten zetten.

Hier kan je informatie vinden over hoe je dat moet doen: klik

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

De Enex (enter/exit) markers zijn WEL onderdeel van de map, maar je kan ze voor zover ik weet niet met een map editor verplaatsen. Enex markers zijn gebonden aan een bepaalde plaats, niet aan een bepaald gebouw. De locaties van de markers bevinden zich in de verschillende IPL bestanden onder de kop 'enex'. In LAe2.ipl (data/maps/LA/LAe2.ipl), bijvoorbeeld:

2495.33, -1690.75, 13.7847, 0, 1.4, 1.4, 8, 2495.33, -1690.25, 13.7847, 0, 0, 4, "CARLS", 0, 2, 0, 24

Hier vinden je twee sets van coördinaten. De eerste set geeft de plaats aan waar de marker verschijnt. De tweede set geeft aan waar het spel je plaatst als je terug buiten komt. De twee sets van coördinaten mogen niet dezelfde zijn, om te voorkomen dat je in een oneindige lus belandt.

Meer informatie vind je o.a. hier: http://www.gtamoddin....php?title=Enex

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...