Silverbyte Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Dat natuurlijk wel, maar dat maakt voor de kijker natuurlijk niet uit. Reageren
Venzio Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Inderdaad een mooie goal, het commentaar was ook wel grappig van Theo Reitsma. Hebben jullie die goal in de Jupiler League ook gezien? Ook ongeveer van dit kaliber, heb alleen geen idee van wie aangezien ik de JL nooit volg.. Een nieuw artikel in Sport Blog; Winterstop! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Ajax gaat lekker. Concurrenten laten veel punten liggen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) ADO Den Haag gewonnen van Feyenoord met 3-2. Feyenoord verpest het weer zoals gewoonlijk. Bewerkt: 26 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Mooi weekendje, als ajacied zijnde. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2014 Ajax laat helaas de mogelijkheid liggen om verder uit te lopen op Vitesse en Feyenoord; Twente komt wel heel dichtbij als je rekening houdt met die extra wedstrijd die ze nog moeten spelen... PSV, PSV, PSV... Wat moet ik daar nou nog van zeggen? Ik vind het zo ontzettend sneu worden, kan er niets anders van maken. Heb alleen de samenvatting gezien, maar wat een hoop kansen. Alsof er een muur voor dat doel ligt. PSV heeft een fantastische selectie, maar het komt er he-le-maal niet uit. Verliezen van de hekkensluiter... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Wat een leuke wedstrijd was Ajax - FC Groningen zeg! Was erg spannend. Groningen liet zich zakken, vaak genoeg allemaal op eigen helft of zelfs halverwege eigen helft. Maar Groningen had wel genoeg kansen op de counter. Wel vond ik Ajax de terechte winnaar, met 72 gevaarlijke aanvallen versus 34 van Groningen en met 19 schoten in plaats van 10... Toffe wedstrijd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Goede wedstrijd van Ajax. Verdiende overwinning. Zonde van Feyenoord, die had er gewoon de volle 3 punten moeten pakken. Vitesse zakt steeds meer af, dat had ik niet verwacht. Typisch dat Twente nergens echt wordt genoemd als DE titelkandidaat, niet zoals Ajax, Feyenoord en Vitesse, maar toch stilletjes iedere keer netjes wint. Komt natuurlijk ook tijdelijk vanwege die wedstrijd minder gespeeld - maarja die werd dan ook verloren. Al met al zie ik Ajax als grootste kanshebber, daarna Twente en daarna Feyenoord. Vitesse moet ergens nog kracht uit putten wil het nog wat betekenen en ik vrees (nouja, hoop ) dat PSV te laat komt... Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 (bewerkt) Feyenoord krijgen nog wat moeilijke wedstrijden hoor. Heb even gekeken tegen nog wie ze moeten: Twente - Feyenoord Feyenoord - Ajax Groningen - Feyenoord Feyenoord - Heerenveen Feyenoord - G.A Eagles Heracles - Feyenoord RKC Waalwijk - Feyenoord PSV - Feyenoord AZ - Feyenoord Bij deze dan ook nog die van Ajax en Twente, eerst Ajax: Ajax - AZ Feyenoord - Ajax Ajax - Cambuur NAC - Ajax Ajax - Twente (wordt een spannende en misschien de beslissende wedstrijd) Heracles - Ajax Ajax - ADO Vitesse - Ajax Ajax - NEC En dan Twente: Twente - Feyenoord Utrecht - Twente Twente - AZ Ajax - Twente Twente - ADO NAC - Twente Twente - Roda NEC - Twente Twente - Zwolle Ajax krijgt de simpelste wedstrijden van de 3, dan Feyenoord en dan Twente. Twente krijgen krijgen nu een paar moeilijke wedstrijden, en dan simpele. Bij Feyenoord wisselt dat af, met de wedstrijden. En dat geldt ook voor Ajax. Ajax kan nog wel wat puntjes laten liggen, maar dat geldt ook voor Twente en Feyenoord. Bewerkt: 17 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Hoezo krijgt Ajax de simpelste? Van de top 5 moet Ajax er nog tegen 3 (van de 4 dus), Twente maar tegen 2. Dat scheelt sowieso al veeeel. Ook Feyenoord moet nog tegen Ajax, Twente en PSV, ofwel 3 uit de top 5. Heracles uit krijgen sowieso Ajax en Feyenoord nog, iets wat altijd als een obstakel wordt gezien. Ook krijgt Feyenoord nog zowel Heerenveen als Groningen, twee ploegen die altijd voor verrassingen kunnen zorgen. Twente heeft naar mijn mening juist het makkelijkste schema, met de vier onderste uit de eredivisie op dit moment. Feyenoord heeft het mijns inziens het moeilijkst, met 7 van de 10 wedstrijden tegen een club uit het linkerrijtje (7 van de 9 dus ) en met nummer 13 als makkelijkste tegenstander (waar Twente dus nr 15 t/m 18 heeft!). Maar ja, we zullen het zien, Ajax heeft het altijd het lastigst tegen laagvliegers Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Wat een heer-lij-ke wedstrijd van Ajax! Heer en meester in de Arena, 4-0 winst, super mooie goals... Wat wil je nog meer. Mooi die 3-0 van afgelopen week weggespoeld. Zo nog een fantastische wedstrijd, eigenlijk ongeacht hoe het spel is : Twente - Feyenoord! Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Door de Olympische Spelen werden de samenvattingen later uitgezonden dan normaal, maar de wedstrijd van Ajax was het wachten waard. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Vind het erg sneu voor Feyenoord... 20 seconden voor het einde van de blessuretijd de gelijkmaker om de oren krijgen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Tja, de wedstrijd is pas afgelopen wanneer de scheids voor het einde fluit. Wat lullig is voor ze, is dat het natuurlijk wel hinderlijk buitenspel is, ook al zegt de scheids van niet; de aanvaller stond nota bene tussen de keeper en de baan van het schot. Aan de andere kant stond Feyenoord al even met de rug tegen de muur en was het gewoon wachten op die gelijkmaker, want Twente kreeg best wel wat goeie kansen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Pellè Dikke kans dat-ie geschorst wordt, dus dan is-ie er tegen Ajax komende zondag niet bij. Als 'we' die wedstrijd winnen, is het kampioenschap wel een feit lijkt me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.