Dutchy3010 Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Dikke kans dat-ie geschorst wordt, dus dan is-ie er tegen Ajax komende zondag niet bij. Als 'we' die wedstrijd winnen, is het kampioenschap wel een feit lijkt me Nah, denk niet dat Pelle zondag mist. Al verwacht ik wel dat hij geschorst wordt, maar dan gaan ze waarschijnlijk in beroep waardoor hij in ieder geval tegen Ajax mee mag spelen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Tuurlijk doet Pellè gewoon mee tegen Ajax, zo'n wedstrijd laten ze echt niet voorbij schieten hoor. Als hij een schorsing krijgt gaan ze gewoon in hoger beroep, wat over het weekend heen wordt getild. Ik snap overigens zijn frustratie wel, ik gooide hier thuis ook al een mes kapot bij de (onterechte) gelijkmaker. Overigens heb ik gelezen dat Pellè geen boete heeft gekregen van Feyenoord. Gelukkig Reageren
Venzio Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 (bewerkt) De KNVB is lachwekkend bezig, angst voor 'het legioen' misschien? De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Graziano Pellè een schikkingsvoorstel gedaan van één wedstrijd voorwaardelijke schorsing en een boete van vijfduizend euro. Bij de spits van Feyenoord sloegen zondag na het gelijkspel tegen FC Twente (2-2) alle stoppen door, waarna hij in de spelerstunnel een cameralicht en een decorstuk aan flarden trapte.Bron: VI.nl KNVB @KNVB 3hSchikking Pellè: 1 wedstr. voorwaardelijk en €5000 boete. Aanklager vindt dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie Waar een Pieters & Lens vorig jaar nog een aantal wedstrijden schorsing kregen (ik meen 4 & 3) komt Pellé weg met 1 voorwaardelijke wedstrijd en een lage boete van € 5000,- euro en diezelfde Pellé heeft nog één voorwaardelijke wedstrijd staan van zijn kopstoot tegen Mike te Wierik (bron: NU). Hulde KNVB, prachtig voorbeeld voor de jongere generatie die het nu ook wel oké vinden om tegen wat dingen te trappen. Overigens heb ik gelezen dat Pellè geen boete heeft gekregen van Feyenoord. Gelukkig Feyenoord moet zichzelf schamen voor zo'n actie, schors je eigen speler of deel in ieder geval een fikse boete uit, zelfs als je een klassieker speelt. Dit hoort zeker niet op een voetbalveld (of daarnaast) en Pellé is niet helemaal 100 procent lijkt me wel, al vaker rare streken uitgehaald. Bewerkt: 25 februari 2014 door Venzio Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 De 'voorgangers'van Pellè zijn ook goed weggekomen hoor. Zoals hier staat beschreven kreeg alleen Pieters een schorsing, maar dat was doordat hij al met rood van het veld was gestuurd. Zijn reactie op de rode kaart is meegenomen, maar dat kan je verder niet één-op-één vergelijken. Zoals je in het artikel kan lezen hebben de overigen geen (voorwaardelijke) schorsingen gekregen. Na zoveel incidenten lijkt mij het niet meer dan logisch dat de KNVB nu aan hogere straffen begint om dit wangedrag de kop in te drukken. Dat signaal had Feyenoord ook wel mogen geven, dat ben ik met je eens. Over de openstaande voorwaardelijke schorsing kan ik weinig zeggen. Wellicht dat hierbij een verschil wordt gemaakt door de KNVB met betrekking tot gedrag binnen en buiten het veld. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Angst voor het legioen? Ik begrijp het wel, zie wat Thuco zegt. Daarnaast hoeft Feyenoord zich helemaal niet te schamen, ik vind het wel mooi om te zien wat voor emotie er bij zo'n speler omgaat. Als je het spelletje goed speelt, schors je hem natuurlijk NIET voor de klassierer, DE wedstrijd voor het kampioenschap. Misschien wat meer leren over voetbal, Venzio. Reageren
Venzio Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Angst voor het legioen? Ik begrijp het wel, zie wat Thuco zegt. Daarnaast hoeft Feyenoord zich helemaal niet te schamen, ik vind het wel mooi om te zien wat voor emotie er bij zo'n speler omgaat. Als je het spelletje goed speelt, schors je hem natuurlijk NIET voor de klassierer, DE wedstrijd voor het kampioenschap. Misschien wat meer leren over voetbal, Venzio. De wedstrijd voor het kampioenschap? Feyenoord is al kansloos en gaat het echt niet worden. De KNVB hoort niet te kijken naar wedstrijden maar naar een voorbeeldfunctie, Pellé is zelfs de aanvoerder, lekker voorbeeld. Er werd door de KNVB over respect gesproken maar dit is vandalisme wat Pellé doet, schop jij een buskot in elkaar dan krijg jij ook een boete/taakstraf bijvoorbeeld maar jij hebt niet een bepaalde voorbeeldfunctie. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Wat mij betreft doet FC Twente ook gewoon aangifte van vernieling; hij sloopt het een en ander, en om nou te zeggen dat er geen bewijs is... daarnaast heeft het niks met het voetbal te maken, dus mag hij gewoon opdraaien voor de schade. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Wat mij betreft doet FC Twente ook gewoon aangifte van vernieling; hij sloopt het een en ander, en om nou te zeggen dat er geen bewijs is... daarnaast heeft het niks met het voetbal te maken, dus mag hij gewoon opdraaien voor de schade. Hij draait toch ook op voor de schade door die boete te betalen? Of mis ik wat? Reageren
Venzio Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Wat mij betreft doet FC Twente ook gewoon aangifte van vernieling; hij sloopt het een en ander, en om nou te zeggen dat er geen bewijs is... daarnaast heeft het niks met het voetbal te maken, dus mag hij gewoon opdraaien voor de schade. Hij draait toch ook op voor de schade door die boete te betalen? Of mis ik wat? Die boete van 5000 euro is voor de KNVB geloof ik, zal niet direct naar het slachtoffer gaan gok ik zo. Waarschijnlijk draait Feyenoord op voor die kosten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Hoe kan Feyenoord zich nu nog sterk maken tegen Hooligans en vandalisme, op het moment dat ze hun speler (zelfs aanvoerder) er zo gewoon makkelijk mee weg laten komen? Ik snap dat ze hem voor de Klassieker erbij willen hebben, maar Pelle heeft iets gedaan en moet daar eigenlijk gewoon voor boeten. Een boete helpt niet bij die jongen; dat is al eerder geprobeerd. Het had Feyenoord gesierd als ze hem zelf zouden schorsen. Begrijp me niet verkeerd, ondanks dat ik voor Ajax ben, zou ik het zonde vinden als de beste speler van Feyenoord niet op het veld staat. Op die manier winnen betekent veel minder; verliezen betekent alleen maar dat het verlies nog harder aankomt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 http://www.nusport.nl/column/3712398/pelle-gijzelt-feyenoord.html Amen! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Ajax gewonnen. Niet geheel verdiend, maar dat ter zijde. Twente gelijk... Ajax loopt nu wel mooi uit. Reageren
Venzio Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Bedankt Ajax! En weer een ronduit gekke actie van Graziano Pellé, dit keer een elleboogstoot. Die vent is gewoon gek in z'n kop en kan z'n frustraties niet beheersen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Pellé is heerlijk bezig inderdaad! Wel prachtige actie bij Jan-Joost. Het mooie is dat hij ook nog gewoon gelijk heeft. Heerlijk! Die elleboogstoot, tja, jammer, maar ach, gebeurt wel meer. Fred Rutten nu als nieuwe coach van Feyenoord... Zullen we weer voor degradatie gaan spelen? Wat een belachelijke keuze weer zeg. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Het mooie is dat hij ook nog gewoon gelijk heeft. Hoezo heeft hij gelijk? Een verslaggever vraagt waarom Feyenoord met zo weinig vuur speelde. En eerlijk is eerlijk; dat was ook zo. Het publiek werd niet opgezweept en het spel was niet om aan te gluren (zeker tweede helft). Weinig vuur in de duels. Als een verslaggever dan vraagt of hij dat ook vond en zo ja, waarom, wat is het dan voor totale ONZIN om aan hem te vragen welke club hij support? Dat slaat toch nergens op? Het was een totaal objectieve vraag, althans, in die zin dat iedere verslaggever die gevraagd had, ongeacht voor welk team die verslaggever is. Dat is totaal irrelevant. Pelle is een enorm slechte verliezer. Ik kan me voorstellen dat het een zure sessie was voor Feyenoord, maar ook dan moet je je in kunnen houden. Pelle nu twee wedstrijden geschorst door Feyenoord; ach ja, die zou Pelle toch wel hebben gehad (op zijn minst) van de KNVB. Wat een belachelijke speler, zeg. Hij is zo goed in het veld dat hij dit gezeik niet nodig heeft daarbuiten. Rutten...wat een keuze zeg. Afgeserveerd bij PSV, waarom zou hij dan ineens wel goed zijn voor Feyenoord? Die hebben juist iemand nodig met een Feyenoord hart. Iemand die de spelers kan motiveren, kan betoveren. Ik woon in Rotterdam, en zou ontzettend graag een keer een kampioensfeest van Feyenoord mee willen maken. Heb er alleen geen vertrouwen in dat Rutten de "right men for the job" is. We zullen zien, hopelijk bewijst hij mijn ongelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.