Jump to content

Wat kan je allemaal oppakken in GTA IV?


Jacky-2007

Recommended Posts

In één van de eerste missies van GTA IV leer je hoe je een baksteen moet oppakken en gooien. Dit leer je in de missie Bull in a China shop van Vlad.

235px-Bull_in_a_China_Shop3.jpg

Later werd al snel ontdekt dat er meer objecten zijn in IV die je kan oppakken om mee te gooien. Ik hoop dat dit in V erg uitgebreid wordt. Ik kwam er vandaag achter dat je, wanneer een ped zijn mobiel weggooit (:puh:) je deze ook van de straat kan oppakken! Behalve de baksteen en nu ook de gsm van peds weet ik deze dingen die je kan oppakken: een dildo, een glas, en een sigaret. Lijstje:

  1. Baksteen | waar je ze maar tegenkomt
  2. Dildo | op de plank in seksshops
  3. Glas | Staan op tafels en de bar in café's
  4. Sigaret | Uit de hand van een rokend persoon
  5. GSM | Nadat ped deze op straat gooit
  6. Blikje/koffiebeker | uit handen van peds
  7. Sausflessen | van hotdog wagentje*
  8. Hamburger | In BurgerShot / CluckinBell
  9. Majestic Hotel | Diverse objecten boven
  10. Donuts | In Tw@t cafés
  11. PC muis | In Tw@t cafés
  12. Fotocamera | Van toeristen in Algonquin
  13. Walkie Talkie | Van agenten

*Jaag eerst de verkoper weg anders koop je er één in plaats van een sausfles te pakken

Wie heeft er nog meer dingen ontdekt die op te pakken zijn?


Besturing

PS3 | L1

360 | LB

PC | E

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    12

  • PrioX

    4

  • Svenie

    3

  • Phoenyxar

    3

Je kan in ieder geval de flesjes saus van een Hot-Dogkraam oppakken. Zelf heb ik vooral veel lopen spelen met de GSM van peds. Maar ik denk dat ik nog eens op zoektocht ga in IV naar de andere voorwerpen!

Link to comment
Delen op andere websites

Flesjes drinken (Sprunk), blikjes, winkelkasten, geld tassen, sigaretten en nog veel meer dingen. Ik heb een mod (Player selector), hiermee kan je objecten in de hand spawnen, die objecten kan je dan ook oppakken. Ik zou eens kijken welke objecten je nog meer op kan pakken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dat kan geen toeval zijn! Ik heb het net geprobeerd met zo'n sausbusje Phoenyxar. :puh:

Voor wie het ook wil proberen: als je zo naar een kraampje loopt zal de knop je een hotdog doen kopen in plaats van een flesje te pakken. Dit kan je op twee manieren oplossen.

1. Jaag de verkoper weg of schiet 'm neer. Dit is de minder mooie optie want je riskeert een Wanted Level, en de verkoper gaat je niet aardig vinden voor een tijdje

2. Duw de verkoper weg door tegen hem aan te lopen, dus zonder verder een knop te gebruiken. Als je dat lang genoeg doet raggdoll't 'ie op een bepaald moment tegen de vloer. Dan heb je tijd om snel een flesje van z'n wagentje te kapen.

EDIT voor Bassie: in de "echte" game bedoel ik, niet met een spawner. ;) Die spawnt meer dan wat je in singleplayer kan doen met je personage.

Het is me trouwens net gelukt een koffiebeker uit handen te frutselen van een ped. :puh: Ik probeer nu een boek te jatten maar dat gaat nog niet zo makkelijk, betwijfel of dat gaat lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey oké die wist ik ook nog niet. Daar kan ik me vast ook wel even mee vermaken. :puh:

Het is hilarisch omdat als je voorwerpen tegen iemand aangooit ze op ieder voorwerp ongeveer gelijk reageren. Van een koffiebeker roepen ze al "auw".

Link to comment
Delen op andere websites

Mokken en biljartballen kun je ook oppakken. Overigens doet het me verbazen dat je hier nu pas achter komt :$ emo.gif.

Zoals blijkt uit de OP, ik wist er een aantal maar ook een aantal blijkbaar nog niet. Komt omdat ik vooral mijn uren in de multiplayer draai er daar minder op te pakken valt.

Volgens mij moet je naar Sentasi kijken...

Ja, van Sentasi ben ik het al gewend. Daar kijk ik niet meer van op. emo.gif

Niemand hier wil weten wat jullie van Sentasi allemaal in je hand nemen hoor. Bah. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...