Jump to content

Wat is jouw laatst gekochte voorwerp?

Recommended Posts

Geplaatst:

The Encyclopedia of New Wave (Daniel Bukszpan), een dikke pil van zo'n 300 bladzijden met een bijzonder kleur- en plaatjesrijke opmaak. Leuk om door te lezen, het was zeker z'n 8 euro waard. Daarnaast heb ik eindelijk Unknown Pleasures van Joy Division op vinyl bemachtigd.

• Reacties 870
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MovieGamer

83

• GuitarGuy666

69

• .Sharingan

33

• Niked

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Dubbel LP Nazareth - Rock And Roll Telephone 2014 .post-79129-0-64973300-1405464050_thumb.gifIn feite een van de weinige dingen die hier recent is :7 .

En deze 24 Fret Washburn .

post-79129-0-94763100-1405464854.gif

Mja :D .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Hardcase dingetje voor iPod Classic (ja hij bestaat nog!), één van de weinige hoesjes/cases die hiervoor te krijgen zijn...

• 2 weken later...
Geplaatst:

GTA Vice City Stories voor op m'n PSP. Laatstgenoemde ligt alweer een tijdje onaangeroerd stof te verzamelen, hopelijk weet dit spel daar wat verandering in te brengen. Daarnaast heb ik onder andere eindelijk Blind Melon (zelfgetiteld album) aangeschaft, op 'Bee' coloured vinyl.

m4Qg9dn3V1xAYhXVMrcBR7Q.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb vorige week een nieuwe pet gekocht. Van het merk Leftside met een vleugje Disney. Was ook nog eens in de aanbieding, kon het niet aan me voorbij laten gaan.Foto:

44888-leftside-disney-snapback-cap-beagle-boy-finger-in-the-air-black-2.jpg44888-leftside-disney-snapback-cap-beagle-boy-finger-in-the-air-black-6.jpg

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Da's niet niks. Mijn opleiding kwam ook met een grap (was geen grap), van 349 euro voor een boek van 500+ bladzijden. Al snapte de docent gelukkig ook wel dat niemand dat boek zou kopen en kwam er dus uiteindelijk geen boek voor dat vak :puh:

Anyhoe,

Mijn laatst gekocht iets, buiten de dagelijkse boodschappen etc., is een Shirtje in Duitsland denk ik en een souvenir. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...