Jump to content

Wat is jouw laatst gekochte voorwerp?


Dark_Zemy

Recommended Posts

  • Reacties 870
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MovieGamer

    83

  • GuitarGuy666

    69

  • .Sharingan

    33

  • Niked

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gisteren een nieuwe jack gehaald voor de komende winter. Ben er heel blij mee, zit lekker ruim. Dat is het belangrijkste. (en hoe het er uitziet ;))

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd, ik was er eigenlijk maanden naar aan het kijken, maar vond ze nieuw te duur, pakweg 300 euro of meer.

Maandag vond ik deze bij een rc winkel als tweedehands maar zo goed als nieuw, en zelfs de rupsen hebben 0,0 schade, en dat voor 1/3de van de prijs.

Dit is de SR versie, een heruitgave met twee motoren die apart aangestuurd worden ipv een motor en een diff en om te sturen zaten er op iedere rups een rem.

Helaas past mijn Tamiya Volkswagen T1 kap niet, die is iets te kort, zou wel erg gaaf zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een T-Mobile 3-in-1 simkaart, als dat ook meetelt. Heb inmiddels zo'n anderhalf jaar Simpel als provider gehad, maar omdat ik nu de iPhone 6 heb wou ik liever 4G hebben én meer data. Dus ik heb bij T-Mobile gekeken voor de mogelijkheden wat dit betreft, tegen een niet al te hoge prijs. Omdat ik de SIM-kaart van Simpel heb moeten knippen om hem passend te maken voor de iPhone 6 (was een microsim, geen 3-in-1 ofzo), vielen een aantal nummers weg van de simkaart, met als gevolg dat ik geen nummerbehoud heb aan kunnen vragen. Op zich niet zo'n ramp verder, hoor. Ik ben in elk geval blij dat ik, vanaf aankomende zaterdag, eindelijk 4G kan gebruiken en meer data heb. 1 GB krijg ik al moeilijk vol, maar ik verwacht met 4G meer te gaan verbruiken dan met 3G, dus ik dacht.. Waarom dan niet meteen 2 GB? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...