TrueSkum Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Scheermesjes en scheergel want deze boy moet wel fresh blijven jwz toch. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Hoop alcohol voor komend festival. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Aan de heren die hierboven gepost hebben wil ik zeggen dat dit niet de stamkroeg is. Het gaat hier om bijzondere artikelen, zoals ik her en der vaker heb aangegeven. Gelieve daar op te letten. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 (bewerkt) De autobiografie van Zlatan. Heb nog nooit een autobiografie gelezen en ik laat met dus verrassen. Bewerkt: 2 augustus 2014 door KaiSkillzz Reageren
Dippie Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Een nieuw scherm voor mijn laptop. Nu werkt m'n laptop weer Reageren
ole23 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 een nieuwe bas versterker. voor mijn bas gitaar. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2014 Nieuw double-bass pedaal voor m'n drumstel, zodat ik het spelen met twee pedalen weer wat kan oppakken. Eerder heb ik een documentaire van Joy Division en een paar doosjes wierook gehaald. Reageren
Dippie Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Boeken voor m'n nieuwe opleiding, haha. Ook dat moet gebeuren Reageren
RUBENN Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 (bewerkt) GTA Chinatown Wars, dit keer om serieus de storyline te volgen Bewerkt: 16 augustus 2014 door im_ruben Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 (bewerkt) Aan de heren die hierboven gepost hebben wil ik zeggen dat dit niet de stamkroeg is. Het gaat hier om bijzondere artikelen, zoals ik her en der vaker heb aangegeven. Gelieve daar op te letten. Waarom verander je de titel niet naar "Laatst gekochte bijzonder product"? Het lijkt mij een andere intentie dan dat het topic voor diende (dat had een minder kwalitatieve waarde => stamkroeg). Anyhow... Het laatste bijzonder iets wat ik had gekocht, was meer een dienst dan een voorwerp. Ik had mijn gezin getrakteerd op een etentje bij een buffetrestaurant, dat doe ik ook niet dagelijks Daarvoor eigenlijk een voorwerp dat aan een dienst verbonden is ... Een Eftelingkaartje en parkeerkaart Én daarvoor kocht ik een souvenir in Duitsland Bewerkt: 17 augustus 2014 door NicolaB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.