Jump to content

Wat is jouw laatst gekochte voorwerp?

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry voor alweer een bump. :(

Zonet twee prachtige albums gekocht, namelijk Ride the Lightning van Metallica, en Appetite For Destruction van Guns 'N Roses.

GunsnRosesAppetiteforDestructionalbumcover.jpg

Appetite For Destruction - Guns 'N Roses

Metallica_-_Ride_the_Lightning_cover.jpg

Ride the Lightning - Metallica

• Reacties 870
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MovieGamer

83

• GuitarGuy666

69

• .Sharingan

33

• Niked

33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik kwam deze parel op marktplaats tegen:

$_84.JPG

$_84.JPG

Dit is de Australische druk van het Dirty Deeds Done Dirt Cheap album van AC/DC. Deze kom je zowat bijna nergens meer tegen, en voor 21 euro vind ik het een goede deal. :D Helaas is het wel een nieuwdruk, dus geen origineel uit 1976. :vp: Maarja, die probeer ik ooit nog wel eens te scoren op Discogs.

Geplaatst:

Ik heb zonet de plaat Big Gun van AC/DC gekocht. Deze plaat is erg lastig te krijgen, omdat het nummer op geen enkele CD, of album staat. Hij is alleen op vinyl als maxi single te krijgen. Zo'n 'zeldzame' plaat voor 8 euro vind ik dit echt supergoedkoop!

Ac-dcbiggun.jpg

Overigens is dit nummer de soundtrack van de Amerikaanse film 'Last Action Hero', wat ook de reden is dat Arnold Schwarzenegger, de hoofdrolspeler van de film, in de clip te zien is. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

A7XHailtotheKing.png

Hail to the King van Avenged Sevenfold. Deze band heb ik onlangs ontdekt, en van dit album ben ik erg aan het genieten. :tu: Daarom toch maar voor een tientje op CD gekocht.

Geplaatst:

Een Videokaart en een Geluidskaart :)

En nog een 3de set Z-5500`s :bier:

Ik was toch voor de z906 gegaan. :v

Powerbank:

blackpb1-300x300.png

Geplaatst: (bewerkt)

Nieuwe televisie, een LG 32LB561V met 32-inch LED-LCD Full HD-scherm. Prachtige tv gewoon. Niet alleen het beeld, maar ook het televisietoestel zelf. En voor het eerst Grand Theft Auto V in 1080p kunnen spelen, fantastische kwaliteit gewoon! :D

2py2dj8.jpg

De televisie werkt uiteraard ook goed als tweede scherm voor m'n laptop. :)

md2nph.jpg

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik heb vijf nieuwe dingen.ik ging vandaag naar de kringloop voor de VHS van e.t. en die had ik ook gevonden.en toen ik verder keek zag ik het computer spel GTA 2 en ik dacht laat ik die maar mee nemen toen daarna vond ik nog Diablo 2 en tomb raider legend.en nog een VHS van spykids 3 ik was met alles maar 3,50 kwijt:)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zoals gewoonlijk weer een paar Blu-ray films gekocht. :puh:

Bewerkt: door Noretz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...