ole23 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Vandaag best wel wat. ik had een rondje kringloop gedaan en heb wel weer wat leuks gevonden. PS. Sorry voor de bump. VHS band van:matilda VHS band van:the matrix 1 VHS band van:star wars 1 VHS band van:jackass the movie VHS band van:dumb and dumber VHS band van:bad boys 1 PC spel:call of duty deluxe edition PC spel:farcry 2 PC spel:spider-man2 PC spel:hitman 2 PC spel:the elders scrolls morrowwind PC spel:splinter cell chaos theory PC spel:rainbow six lockdown PC spel:commandos strike force PC spel:toilet tycoon Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Recentelijk wat nieuw vinyl gekocht. Het was in eerste instantie de bedoeling om m'n Bowie-collectie wat aan te spekken, dus ik heb Aladdin Sane en The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars gekocht. Daarbij heb ik ein-de-lijk een fysieke versie van Animals van Pink Floyd en The Colour of Spring van Talk Talk gekocht. Ben ik weer (heel) eventjes verzadigd. Reageren
ole23 Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 Twee PC spellen Namelijk Worms crazy golf. En,call of juarez bound in blood Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 2 frikandellen broodjes, lekker voor onderweg. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 19 februari 2015 Rapport Geplaatst: 19 februari 2015 (bewerkt) Een pakje condoo Paysafecard. Bewerkt: 19 februari 2015 door herobriner007 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 Twee hele mooie Pioneer boxen. Voor €12,50 kon ik deze niet laten liggen. Er zit een mooie bas in, en de hogere tonen laat hij ook mooi horen. Speaker met de stoffe kap er overheen: Speaker zonder stoffen kap: Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Heb net een Squir elektrische gitaar besteld bij Bax Shop met een versterker, een slide en 6 plectrums. Ze zijn namelijk weer eens verdwenen... Reageren
ole23 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Vandaag heb ik weer een paar spellen gehaald. Ps3:red dead redemption. PC:swat2. PC:civilization iv. PC:warhammer mark of chaos. PC:strongghold crusader. PC:commandos behind enemy lines. PC:lord of the rings the battle for middle-earth. PC:gangland. PC:Rome total war. PC:stronghold deluxe Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Heb net een Squir elektrische gitaar besteld bij Bax Shop met een versterker, een slide en 6 plectrums. Ze zijn namelijk weer eens verdwenen... Gaat de goede kant op met jou. Wat is het eerste nummer dat je gaat oefenen? Wanted Dead or Alive van Bon Jovi heeft een zeer mooi begin. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Heb al een tijdje een acoustiche hoor. Nu de solo's eens oefenen. Reageren
moechy Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Dat zal een trui en t-shirt van Goodyear op de Large zijn: Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Chocoladekoekjes gekocht bij de dichtstbijzijnde supermarkt. Omnomnom... Reageren
moechy Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Alle seizoenen van Sons Of Anarchy op Blu-Ray En een nieuw toetsenbord van Logitech. Reageren
ole23 Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Nieuwe maxxter gaming Mouse voor 5 euro bij de action.voor die prijs kon ik hem echt niet laten liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.