Die Hard Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 (bewerkt) Twaalf Heel veel nieuwe screenshots van Rockstar Games. Enkele screenshots hebben we al eerder gezien uit magazines, maar staan nu ook op de officiële website. Edit: Screenshots aangevuld en betere kwaliteit geplaatst. Bewerkt: 16 augustus 2013 door .Timothy tags Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 En er staan er nog meer op de GTA V-site. Het zijn in elk geval weer heel mooie screenshots. Reageren
Michael Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Geweldige screenshots! Alleen teleurstellend dat Trevor steeds van die Love Fist shirts draagt.. Reageren
madviper Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Die Marines heli, gave Chinook - Super Stallion hybrid. Nu hopen dat daar vrij in gevlogen kan worden.Denk dat ik maar stop met overuren draaien op werk straks, daar heb ik helemaal geen tijd meer voor als GTAV uitkomt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Jaaa, tweede heli-junk meldt zich. Dat ding is echt supervet! Ik hoop dat 'ie inderdaad vrij te vliegen is, ook in freemode!!! Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Is dat dignity los santos een boot? Reageren
myron.b Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 (bewerkt) Staan er op die brug SUV's ? Verder wel leuke screenshots ! Edit: Ik zie trouwens dat er iemand op die boot klimt. Zou je weer een missie krijgen waarin je iets van een boot moet stelen? (zoals een Buzzard in Sexy Time) Bewerkt: 29 juli 2013 door myron.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Nou, bijna de helft van de screens zijn wel al gekend, maar de eerste weet niet hoeveel zijn wel nieuw. Mooie screens, maar meer kan ik er bijna niet over zeggen. Ik zie een Bati Custom. Like. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Betekenen die oortjes in de eerste screen dat je ook radio kan luisteren zonder in een auto te zitten, maar met behulp van een MP3/mobiel/etc? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Mooie screens! Flink wat nieuwe, eerste 12 dacht ik Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 (bewerkt) Jaaa, tweede heli-junk meldt zich. Dat ding is echt supervet! Ik hoop dat 'ie inderdaad vrij te vliegen is, ook in freemode!!! En de derde is ook paraat ! Wat een rotstreek van R* nu worden de fans helemaal gek . Maar ze zijn wel verdraaid mooi! Trouwens, misschien kan je muziek op je telefoon zetten/ radio luisteren buiten een voertuig. (afgaande op de eerste screen) >>> Door Dutchy3010: Wat goed dat je dit laatste helemaal zelf gevonden hebt!<<< Goed he! Sorry :$ Ik had eerst de screens bekeken en daarna gepost en daarna de reacties gelezen. :$ Bewerkt: 29 juli 2013 door tommie59 Reageren
3L1077 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Deze screens vind ik om een of andere reden véél awesomer dan de anderen, stuk voor stuk prachtstukjes! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Geplaatst: 29 juli 2013 Betekenen die oortjes in de eerste screen dat je ook radio kan luisteren zonder in een auto te zitten, maar met behulp van een MP3/mobiel/etc? Dat zou wel gaaf zijn zeg! Keuze om muziek te luisteren of niet! Altijd!! Overal!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.