Jump to content

[BU] Take two opent een nieuw trade mark voor Bully


GuitarGuy666

Recommended Posts

Take two (onderdeel van Rockstar) heeft een nieuw trademark geopend voor de naam "Bully". Kijken we hier naar een sequel op Bully? Volgens mij niet:

Eerder heeft een deel van rockstar gevraagd naar iOS developers (volgens mij was het R* Leeds),

en nu dit. Volgens mij krijgt bully een iOS versie :).

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi nieuws, ik verwacht een iOS/Android/PS3/X360 versie voor Bully. Ik wil Bully eigenlijk nog even voor de PC zien te vinden... Of misschien een nieuwe Bully? Rockstar heeft een stuk of 10 studios, en ze hebben waarschijnlijk Agent en GTAV nog in ontwikkeling, dus er is ruimte voor meer. Alhoewel niet alle studios aan nieuwe games werken, Leeds concentreert zich meer op het overzetten van games naar andere platforms ;)

Take two (onderdeel van Rockstar)

Take Two is volgens mij de eigenaar van Rockstar Games en 2K games ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi nieuws, ik verwacht een iOS/Android/PS3/X360 versie voor Bully. Ik wil Bully eigenlijk nog even voor de PC zien te vinden... Of misschien een nieuwe Bully? Rockstar heeft een stuk of 10 studios, en ze hebben waarschijnlijk Agent en GTAV nog in ontwikkeling, dus er is ruimte voor meer. Alhoewel niet alle studios aan nieuwe games werken, Leeds concentreert zich meer op het overzetten van games naar andere platforms ;)

Take two (onderdeel van Rockstar)

Take Two is volgens mij de eigenaar van Rockstar Games en 2K games ;)

Take Two Interactive is inderdaad eigenaar van Rockstar Games en 2K Games. Dat kan je ook zelf lezen op hun site, maakt niks uit als er een fout word gemaakt, toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Extreem, soms ontdek ik een foutje in een openingspost, en als ik toch even wou reageren in het topic, meld ik het even :) Niet iedereen leest de site van T2/R*/2K. Alleen even om te voorkomen dat andere mensen denken dat R* boven T2 staat, wat dus niet zo is ;) Fouten maken mag zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde in contacten van de Gamerscom dat er een kleine stelling voor Bully aanwezig ging zijn... Hoe betrouwbaar is ook maar de vraag, mensen vertellen eerder waar ze zelf op hopen immers. Ik heb Bully laatst voor 5 euro gehaald bij de Game Mania en 6 uur achtereen gespeeld :7. Ik zit nu aan Chapter IV, maar heb een paar missies gemist (zo lijkt het).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit zeker wel te wachten op een vervolg van Bully. Vond Bully wel een leuk concept hebben. Geen enkel ander spel heeft dit geloof ik. Ik zie dus liever een vervolg erop dan een iOS versie. Heb toch geen luxe smartphone of iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Bully onlangs helemaal 100% uitgespeeld, en heb daar enorm van genoten. Zou mooi zijn als er een vervolg komt, maar ik zie al de politiek correcte mensen alweer staan met hun betuttelende vingertjes. Overigens is het niet zo'n gek idee dat Bully wellicht naar iOS komt, aangezien Rockstar dat ook al met enkele GTA-titels heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb Bully nog voor de Playstation 2, niet uitgespeeld maar wel leuk om te spelen als je even zin hebt om lol te trappen. Bully zou makkelijk voor de iOS uit kunnen komen net als GTA Vice City etc. Misschien ook nog eens te koop op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Bully nog voor de Playstation 2, niet uitgespeeld maar wel leuk om te spelen als je even zin hebt om lol te trappen. Bully zou makkelijk voor de iOS uit kunnen komen net als GTA Vice City etc. Misschien ook nog eens te koop op de PS3.

Je moet hem écht uitspelen. Supervette game, en een epic einde ;). Mocht je nog eens tijd hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...