Jump to content

Boodschappen doen in GTA V ?


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Aangezien je ook een huis hebt met een auto enzo, vind ik dat boodschappen doen er ook wel bij hoort.

Lijkt het jou niet vet om in een grote supermarkt rond te lopen, waarvan je de uitgang niet kunt vinden, waarin je allemaal mensen ziet werken en boodschappen doen ?

Lijkt mij wel lachen als het ook in online free roam kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    7

  • Flitskikker

    3

  • SNIPER44

    3

  • Phoenyxar

    2

......

Dit begint op gtaforums.com te lijken.

Ik hoop het niet, het voegt niets toe. Een supermarkt waar mensen hun ding doen lijkt me wel mooi (net als tankstations en andere dingen), maar dat je zelf kunt winkelen in de supermarkt, gaat me net iets te ver ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat er bij de interieurs wat verbazend goed gevulde nieuwe zaken te zien zullen zijn ja. In VC hadden we bijvoorbeeld de North Point Mall, waarin meerdere winkels te vinden waren. Een ervaring als deze zou ik graag nog eens terugzien in een nextgen uitwerking, stel je eens voor, een winkelcentrum met BurgerShot, CluckinBell, Perseus, Modo en dergelijke.

Het lijkt me niet dat we al de SIMs stap maken naar het vullen van je koelkast door boodschappen te gaan doen. Als het wat toevoegt aan de game, bijvoorbeeld (Mafia II) dat iets uit je koelkast nemen het herstellen van health gaat overnemen van het huidige opslaan van je game (slapen) dan zie ik er wel het nut van in en zou ik het een leuke toevoeging vinden. Ik zou het dan wel als een keuze willen zien. Dat je dus ook gewoon bij BurgerShot kan eten om je health te herstellen, en dus niet naar de winkel moet om je health te kunnen herstellen.

De gedachte overigens aan een goedgevulde supermarkt.. Ik kan nu niet wachten om met een AK over de schappen van de groente-afdeling te maaien. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de supermarktketen 24-7 al opgedoken tussen alle verkregen media van GTA V, maar dan is het nog de vraag of je de winkels daadwerkelijk in kunt (zoals in IV dat niet het geval was).

Wil het zo zijn dat je de winkels wél kunt betreden, verwacht er maar niet te veel van. Je zult mensen boodschappen zien doen, je er kunt vast wel wat medewerkers spotten, maar ga er maar niet van uit dat je daadwerkelijk boodschappen kunt gaan doen. :puh: GTA V wordt een uitgebreid spel, maar dit, nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Boodschappen doen om eten te halen om je health aan te vullen mag van mij. Maar niet dat het verplicht is.

Zoals in San Andreas ja. Je zou je verbazen als je zag hoeveel fat je verbrandde in korte tijd. Al helemaal irritant omdat dit begon te vreten aan je Max. Healthbar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag grote supermarkten zien, net als een grote Shopping Mall zoals Jacky ook al aanhaalt. Met de huidige engine zou dat een geweldige omgeving moeten zijn.

Ik zie veel mensen vooral hekelen om het principe van winkelen in een game. Ik ga er mee akkoord dat het niet de bedoeling is dat GTA veranderd in een game waar je verplicht boodschappen moet gaan halen. Maar zo'n winkels kunnen ook veel meer natuurlijk. Het zou bijvoorbeeld een moderne versie kunnen zijn van de General Stores uit RDR. Ik weet niet of V een persoonlijke inventory gaat hebben, maar de game heeft ook wel meerdere gelijkenissen met RDR, dus het zou me niet verbazen mocht je vele voorwerpen kunnen terugvinden op zo'n plaats.

En in dat geval kan het wel interessant zijn om rond te lopen in een supermarkt. Nieuwe GSM aanschaffen, een vishengel kopen, Scuba-uitrusting gaan halen, wat Binoculars voor een volgende missie... Ik noem maar wat random dingen, maar het biedt wel de mogelijkheden naar een enorm diverse wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het een integraal onderdeel moet zijn van de spelbeleving. Dagelijks een pak melk en zak brood, daar wil ik best een half uur speeltijd voor inleveren.

Uiteraard kan je main character maagklachten krijgen als zijn leverworst over datum bleek te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag grote supermarkten zien, net als een grote Shopping Mall zoals Jacky ook al aanhaalt. Met de huidige engine zou dat een geweldige omgeving moeten zijn. Ik zie veel mensen vooral hekelen om het principe van winkelen in een game. Ik ga er mee akkoord dat het niet de bedoeling is dat GTA veranderd in een game waar je verplicht boodschappen moet gaan halen. Maar zo'n winkels kunnen ook veel meer natuurlijk. Het zou bijvoorbeeld een moderne versie kunnen zijn van de General Stores uit RDR. Ik weet niet of V een persoonlijke inventory gaat hebben, maar de game heeft ook wel meerdere gelijkenissen met RDR, dus het zou me niet verbazen mocht je vele voorwerpen kunnen terugvinden op zo'n plaats. En in dat geval kan het wel interessant zijn om rond te lopen in een supermarkt. Nieuwe GSM aanschaffen, een vishengel kopen, Scuba-uitrusting gaan halen, wat Binoculars voor een volgende missie... Ik noem maar wat random dingen, maar het biedt wel de mogelijkheden naar een enorm diverse wereld.
Dit lijkt mij idd ook wel leuk dat je bv voor je eerste missie onder water je een wetsuit moet gaan kopen in zoon grote shopping mall , bv kraslotjes om geld te winnen , en zo van die dingen maar om echt te gaan winkelen voor voedsel voor je koelkast aan te vullen nee :/
Link to comment
Delen op andere websites

Ik meen gelezen te hebben dat je na het jagen op dieren hun vlees/huid/enz zou kunnen verkopen aan bepaalde mensen? Ik gok dat we daarvoor wel weer een winkel krijgen zoals we die in RDR ook hadden, zoals ook hierboven al gezegd. Het lijkt me wel waarschijnlijk dat er dus een soort winkel is die deze twee dingen combineert: zowel inkopen van producten (lees: dode dieren :7) als verkopen van producten (bijv. voor missies).

Time will tell...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...