Jump to content

Boodschappen doen in GTA V ?


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    7

  • Flitskikker

    3

  • SNIPER44

    3

  • Phoenyxar

    2

Winkels kunnen overvallen is een verhaal apart, maar dit zat al in GTA Vice City en zou wellicht zijn terugkeer kunnen maken, doordat de game dus rondom overvallen draait.

Hoezo "terugkeer"? Het is niet weg geweest, winkels in de IV-era zijn toch ook te overvallen?
Link to comment
Delen op andere websites

Winkels kunnen overvallen is een verhaal apart, maar dit zat al in GTA Vice City en zou wellicht zijn terugkeer kunnen maken, doordat de game dus rondom overvallen draait.

Hoezo "terugkeer"? Het is niet weg geweest, winkels in de IV-era zijn toch ook te overvallen?

GTA IV had niet zo'n heel erg uitgebreide systeem daarin, je schoot de kassamedewerker dood, je pakte die 150.- dollars en je raced met je auto weg. Ik hoop als ze dit doen dat er een heel uitgebreide versie komt., want ik zou niet geïnteresseerd wezen wanneer je er geen spanning van meekrijgt. Misschien dat de kassamedewerker een shotgun heeft? Het zijn allemaal kleine ideeën die heel belangrijk zijn voor me.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat alles wat met dollars te maken heeft wel uitgebreider zal zijn dan in voorgaande delen. Ik hoop echt dat aan geld komen een uitdaging wordt en dat je, als je spullen nodig hebt voor een missie en je kan ze niet stelen, je echt aan de bak moet om ervoor te zorgen dat je de poen hebt om datgene aan te schaffen. Dat je missie dan niet kan starten.

Tot nu toe hebben we altijd opdrachtgevers gezien in GTA. In GTA IV en de Episodes werd dat afgewisseld met contacten onderhouden. In GTA V ben je zelf de opdrachtgever, dus is er niet iemand die je 10k overhandigd om even iemand om te leggen. Zoals ik het vermoed leef je vsn de dollars van je vorige heist naar de volgende toe. Ik verwacht dat Rockstar ons de mogelijkheid biedt om ons geld te verbrassen in plaats van te bewaren, en dus ook dat er voldoende manieren zijn om je fondsen weer aan te vullen buiten de overvallen om.

In de lijn van die gedachte lijkt me een uitgebreid(er) overvalsysteen voor winkels niet vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat alles wat met dollars te maken heeft wel uitgebreider zal zijn dan in voorgaande delen. Ik hoop echt dat aan geld komen een uitdaging wordt en dat je, als je spullen nodig hebt voor een missie en je kan ze niet stelen, je echt aan de bak moet om ervoor te zorgen dat je de poen hebt om datgene aan te schaffen. Dat je missie dan niet kan starten.

Tot nu toe hebben we altijd opdrachtgevers gezien in GTA. In GTA IV en de Episodes werd dat afgewisseld met contacten onderhouden. In GTA V ben je zelf de opdrachtgever, dus is er niet iemand die je 10k overhandigd om even iemand om te leggen. Zoals ik het vermoed leef je vsn de dollars van je vorige heist naar de volgende toe. Ik verwacht dat Rockstar ons de mogelijkheid biedt om ons geld te verbrassen in plaats van te bewaren, en dus ook dat er voldoende manieren zijn om je fondsen weer aan te vullen buiten de overvallen om.

In de lijn van die gedachte lijkt me een uitgebreid(er) overvalsysteen voor winkels niet vreemd.

Ben het met je eens!

Zo overvalsysteem moet er natuurlijk komen!

Het moet ook niet zo zijn dat alles altijd maar het zelfde verloopt dan word dan ook 1tonig!

Dus elke keer kan er iets op je pad komen wat je niet had verwacht...

Bijvoorbeeld dat er ineens een politie auto langs komt rijden terwijl je net bezig bent of met wil beginnen!

Het zijn maar een klein aantal dingen wat al leuker maakt.

On: over de boodschappen doen zoals groente en fruit vind ik niet passen in gta maar bijvoorbeeld eten en drinken kunnen kopen bijvoorbeeld wel

Stel je eens voor je heb cola fanta en energie drank waarvan je van alle 3 andere health krijgt!

De 1 geeft je meer dan de ander en zal dan ook meer kosten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een supermarkt etc. zou natuurlijk wel leuk zijn, als die betreedbaar zijn. Boodschappen hoeft van mij niet persee, maar ik zou het wel leuk vinden als het kon. Als je dan bepaalde dingen kan kopen waarvan je health of special skills omhoog gaan al helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou me niet verbazen. Het beschonken raken zat tenslotte ook in de IV-era verwerkt en in Red Dead Redemption. Daar heb je uiteraard drank voor nodig.. En de uitspraken van de speelbare personages werden er ook erg bijzonder van. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...