Jump to content

Boodschappen doen in GTA V ?


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    7

  • Flitskikker

    3

  • SNIPER44

    3

  • Phoenyxar

    2

Teveel op de SIMS of teveel op je eigen dagelijks leven? :puh:

Ziet eruit alsof je wellicht de optie hebt om je koelkast thuis te vullen zodat je daar health tot je beschikking hebt. Misschien dan niet meer herstel door te slapen? Of dit is gewoon zo'n winkel waar Franklin zijn medicinale wiet koopt. :7 Spannend hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het leuk zolang het geen verplichting wordt. Het lijkt me een leuke toevoeging. misschien is het net als bij vcs mogelijk om als protection racket te dienen voor de supermarkten en dat er zijmissies zijn waarbij je jouw winkels moet beschermen. Uiteraard is het ook een mooi doelwit voor overvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zover bekend wel drinken en eten kopen, maar niet tassen vol.

Maar wel iets als hotdogs of milkshakes. Net als in gta4 denk ik aan.

Maar er zulle vast wel winkels zijn die je kan beroven van geld, Hmmmm helaas geen wallmart?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou gaaf zijn ja, één zo'n mega winkel zoals ze die in de VS kennen. TESCO-stijl op z'n Europees. :puh:

Volgepropt met koelkasten, autobanden, games, voedingwaar, kortom schappen vol, paden vol zooi om aan gort te knallen. :7 En niet te bergeten de enorme rij kassa's om leeg te halen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat het een integraal onderdeel moet zijn van de spelbeleving. Dagelijks een pak melk en zak brood, daar wil ik best een half uur speeltijd voor inleveren.

Uiteraard kan je main character maagklachten krijgen als zijn leverworst over datum bleek te zijn.

Je moet je heil gaan zoeken bij andere spelletjes als je dit wilt en GTA:V lekker in de schappen laten liggen. Wat uitgebreider shoppen voor wapens, kleding en meubilair oké, maar zelfs op je eten gaan letten? Je wilt zeker ook graag dat je moet gaan tanken en dat je om de zoveel tijd naar de kapper moet om je kapsel bij te punten en je baard te scheren? Oh en vergeet dan natuurlijk niet dat je om de zoveel tijd een douche moet pakken en je uitgebreid in moet zepen, omdat je anders geen hoeren meer kan neuken?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou gaaf zijn ja, één zo'n mega winkel zoals ze die in de VS kennen. TESCO-stijl op z'n Europees. puh2.gif

Volgepropt met koelkasten, autobanden, games, voedingwaar, kortom schappen vol, paden vol zooi om aan gort te knallen. emo.gif En niet te bergeten de enorme rij kassa's om leeg te halen!

Dat zou wel een leuk scenario zijn voor één van de rampage zij-missies. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...