Jump to content

Grote pretparken in GTA V


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Zal het niet geweldig zijn als je in het spookhuis kom of in de achtbaan ofzo ???

Lijkt me zelf wel vet als je in een groot pretpark kan.

Zou wel grappig zijn ja. Vond het wel jammer dat de kermis in Liberty City niet interactief was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat er best veel mensen zijn geweest die het jammer vonden dat de Screamer uit LC niet interactief was, maar wanneer de kans dan zou bestaan om een echt pretpark in een game te verwerken is het plots "niet GTA genoeg"? Pas op, voor mij is het geen prioriteit, maar eerlijk gezegd zie ik niet waarom dit niet GTA-achtig is? Dat zijn heli-tours ook niet. Dat is sporten ook niet. Hetzelfde voor duiken en ga zo maar door. Want wat is GTA nu eigenlijk?

In Vice City Stories zat ook al de Chunder Wheel, dus ik zie niet waarom een reuzenrad en achtbaan niet zouden kunnen in V. Zeker niet als je kijkt naar alle andere mogelijkheden die de game zou bieden. Meer is beter. Zolang alles goed uitgewerkt is uiteraard, maar dat is een discussie op zichzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag het :D Een spookhuis waar je in kan rennen en alles kan kapot schieten terwijl er karretjes komen aanrijden die je niet mogen aanrijden, anders verlies je wat health. En je kan dan die mensen die erin zitten dood schieten zodat ze dood buiten komen :puh: Achtbaan laten crashen en springen uit een draaiende reuzenrad. Lijkt me lachen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij als Michael met je kinderen naar het pretpark wilt als 'hang out' zou ik het niet erg vinden. Daarbuiten zie je mij niet in het pretpark, behalve als je die zooi kapot kan maken. :)

Zoals GTAKevin023 hierboven zei. ^^

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij als Michael met je kinderen naar het pretpark wilt als 'hang out' zou ik het niet erg vinden. Daarbuiten zie je mij niet in het pretpark, behalve als je die zooi kapot kan maken. :)

Zoals GTAKevin023 hierboven zei. ^^

_O_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat je dan net als Bully het moet verdienen om naar de Carnival te gaan, dus dat als je de game uit hebt gespeeld dat ze zeg maar dan klaar zijn met het pretpark. Het hoeft niet eens zo te zijn dat jezelf in de attractie gaat, maar je kinderen wel. En dat ze dan schreeuwend en kotsend eruit komen bijvoorbeeld, dat zou ik wel gaaf vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...