Michael Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Het lijkt mij een leuke toevoeging aan de dingen die je zou kunnen doen in de nieuwe GTA. Dus waarom niet? Misschien pakt het fantastisch uit. Het zou dan een soort van gok moeten worden, heel goed gaan of Rockstar Games weer op hun donder? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Dan kan je net zo goed jets als rollercoaster tycoon spelen. Het hoort er gewoon niet bij. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Bwaa een rollercoaster zonder karretjes in is ook wel leuk. Kun je met je fiets er door rijden Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Als kermis kenner/verslaafde zou ik het wel leuk vinden als je in de attracties kan, maar R* kennende zal je dan een SMG moeten meenemen en iedereen afknellen waar je langs komt scheuren... XD Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Bwaa een rollercoaster zonder karretjes in is ook wel leuk. Kun je met je fiets er door rijden De Screamer in IV / Episodes is ook te berijden (een beetje) met een motor of kleinere auto zoals een Blista. Als kermis kenner/verslaafde? Titel om uit te dragen man. Enfin, als er missie-wise iets mee te doen valt is dat wel geinig wellicht. Ik zag een tijdje terug een bizar goeie b-flim met Woody Harrelson, Zombieland. In die film worden een paar kids die in een attractiepark zitten aangevallen door waves zombies, en ik moet zeggen dat het wel gave effecten geeft, vanuit een draaiende attractie op je aanvallers knallen. Het zal als het in V zit in een missie in ieder geval de game een lastige missie geven, iets waar een boel forumleden op hopen. Reageren
GTAfame Geplaatst: 4 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2013 Alle toevoegingen zijn natuurlijk welkom net zoals pretparken! Al ben je er niet vaak op het is er wel,en al je een keer lol wilt maken rijd je daar heen met je dikke bolide,beetje stoer doen daar voor de chickies.. En als het er toch in komt maak er dan gelijk van dat je echt overal in kan.. Stel je voor dat je voor 10$ een rondje in de reuzenrad maakt met zonsondergang en kijkend over de stad of de zee.. Zal toch vet zijn Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik zou het erg leuk vinden als er pretparken of zulke dingen inkomen, weer wat dingen erbij om te kunnen doen, en we weten toch al dat er een soort van pretpark op de pier ligt, zou stom zijn als we dat niet konden gebruiken. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 je moet bij gta v wel om je geld denken Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 Ik hoop wel dat iets is als een pretpark waar je een paar dingen kan doen. Denk hierbij aan zoiets als in Bully. Daar heb je ook een kermis achtig gebeuren waarbij je bijvoorbeeld de schiettent kan gebruiken of een tent waar je ballen kan gooien of iets. Gewoon van die kleine dingetjes die je toch net even wat langer bezighouden met een spel. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 GTA is toch altijd al één grote schiettent? Of wil je graag dat je dan een rugzak mee kan nemen naar de kermis en een reuzenteddybeer winnen en die dan in je rugzak mee naar huis nemen..? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Wel een mooie combo met een Ammu-Nation challenge, om je weapon skills te uppen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik ziet het al voor me, met een explosive shotgun of M4 aanleggen op rondzwemmende eendjes. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Ik zou eerst willen zeggen ''Past dit wel binnen Gta?''. Maar kijk eens naar al die andere mogelijkheden die we in gta V gaan krijgen, het is nu niet meer missies en wat rondknallen. Je kan zelfs na het uitspelen van de missies nog een heel leven leiden in het spel. Dus als het erin zit zou ik het grappig vinden, maar ik zou het niet missen wanneer ze het niet doen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Er is al een soort pretpark op de Santa Monica pier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.