Jump to content

10 T/M 17 september


GTAKevin023

Recommended Posts

Even een raar onderwerp openen over gta 5. :D

De allerlaatste week voor de release van gta 5 zal voor veel mensen

waarschijnlijk een hel worden. Het zal voor je gevoel de langste week zijn

als je alleen maar aan gta 5 denkt en aan de release.

Hoe ga jij de laatste week voor de release van gta 5 doormaken?

En hoe ben jij op 17 september wanneer gta 5 uit komt?

Ik ga proberen zoveel mogelijk niet aan de release te denken en actief te proberen

zijn in die week. Niet proberen te vervelen en proberen veel uit dingetjes te doen.

Bioscoop, nachtclub in de stad met me maten, spelletjes doen.

Zolang ik me maar niet verveel en aan gta 5 blijf denken.

En op 17 september, of ik het nou wil of niet, maar ik moet op die dag thuis blijven

en ik zal, echt of ik dat nou wil of niet, waarschijnlijk om de minuut naar het raam toe

lopen of er een busje komt aanrijden van Post NL die een pakje komt bezorgen met mijn

gta 5 collector's edition. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bossofzeeland

    7

  • GTAKevin023

    6

  • Faex

    5

  • Michael

    5

Oke, nou. Kalme mensen dus. Beter juist.

Maar ik vraag me af of er ook van die mensen zijn zoals ik die echt niet

meer kunnen wachten :puh:

Ik weet wel dat ik toen de eerste trailer zag en dat ik toen het gevoel had dat ik door de straat wou schreeuwen, maar dat word deze keer hem niet weer :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de lul... :7

zit in mijn examen jaar..

Dus? :puh: Ik deed eindexamen toen RDR uitkwam. Beste tijd van mijn leven, amper hoeven leren en alleen maar RDR gespeeld. Komt goed joh, het is nog meer dan een half jaar tot je examens vanaf de release en meer dan genoeg tijd!

Ik moet stage lopen, maar als het goed is ben ik die hele week vrij... Best thing everrr <3 Dan ga ik waarschijnlijk naar een nachtlaunch en de rest van de week non stop spelen. Die week ervoor wordt wachten, wachten en nog eens wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de lul... :7

zit in mijn examen jaar..

Ik deed mijn eindexamen van het VWO in mei 2008, heel kort na de release van GTA IV... Toch belette me dat niet de storyline van GTA IV uit te spelen nog voor de eindexamens goed en wel begonnen. :D je hebt toch extra hard ontspanning nodig in die tijd? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zit te stressen voor een game, en een week op voorhand aan andere dingen moet proberen denken etc. etc. dan zit je echt met een dik probleem.. Sorry..

Hoezo nou weer een dik probleem man. Overdrijven is ook een vak. Mensen zijn verschillend.

De één vindt het spannend voor een gebeurtenis en kan over niks anders denken en de ander

is gewoon rustig. Maar een dik probleem is het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...