Jump to content

10 T/M 17 september


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bossofzeeland

    7

  • GTAKevin023

    6

  • Faex

    5

  • Michael

    5

Als je zit te stressen voor een game, en een week op voorhand aan andere dingen moet proberen denken etc. etc. dan zit je echt met een dik probleem.. Sorry..

Hoezo nou weer een dik probleem man. Overdrijven is ook een vak. Mensen zijn verschillend.

De één vindt het spannend voor een gebeurtenis en kan over niks anders denken en de ander

is gewoon rustig. Maar een dik probleem is het niet.

Dan zijn er denk ik miljoenen mensen over de wereld met een dik probleem

Als jullie dit normaal vinden is het voor mij ook goed xD Ik vind het gewoon achterlijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zit te stressen voor een game, en een week op voorhand aan andere dingen moet proberen denken etc. etc. dan zit je echt met een dik probleem.. Sorry..

Hoezo nou weer een dik probleem man. Overdrijven is ook een vak. Mensen zijn verschillend.

De één vindt het spannend voor een gebeurtenis en kan over niks anders denken en de ander

is gewoon rustig. Maar een dik probleem is het niet.

Dan zijn er denk ik miljoenen mensen over de wereld met een dik probleem

Ik vind het gewoon achterlijk :)

Daar moet ik je wel gelijk in geven wanneer je de hele week nerveus bent voor een game heb je wel een probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ben ik het tegen dan al vergeten wanneer de releas juist is en komen er opeens iemand van bol.com een pakketje brengen en denk ik van o ja das waar GTA V is uit >.<

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Als je zit te stressen voor een game, en een week op voorhand aan andere dingen moet proberen denken etc. etc. dan zit je echt met een dik probleem.. Sorry..

Hoezo nou weer een dik probleem man. Overdrijven is ook een vak. Mensen zijn verschillend.

De één vindt het spannend voor een gebeurtenis en kan over niks anders denken en de ander

is gewoon rustig. Maar een dik probleem is het niet.

Dan zijn er denk ik miljoenen mensen over de wereld met een dik probleem

Ik vind het gewoon achterlijk :)

Daar moet ik je wel gelijk in geven wanneer je de hele week nerveus bent voor een game heb je wel een probleem.

Hoezo is het nou weer een probleem dat je de laatste week voor gta 5 uitkomt spannend vindt?

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ga jij de laatste week voor de release van gta 5 doormaken?

Nee hoor, dan zit ik netjes in de schoolbanken. ^_^

Whaaat, de allemachtige Bierbuikje zit nog op school? :O

Eigenlijk de universiteit, maar het principe is hetzelfde. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...