Jump to content

10 T/M 17 september


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bossofzeeland

    7

  • GTAKevin023

    6

  • Faex

    5

  • Michael

    5

Nog 'n weekje wachten en dan even 1 avond spelen en dan voor 2 dagen naar Ierland voor mijn werk. Misschien zaterdag erop vrij, dus dan weet ik al wat ik die dag ga doen.

In Australië kunnen ze hem eerder spelen dan hier, dus we kunnen alvast wat YouTube filmpjes bekijken om ons helemaal lekker te maken!:D

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste week zal zo omvliegen. Heb je mooi de tijd om de laatste dingetjes op orde te krijgen voor je GTA in huis hebt.

Om maar eens een open deur in te trappen: Mensen met een PS3, zorg dat je systeem volledig ge-update is en dat je controller vol is. Er zijn geen frustrerendere zaken als wanneer dat allemaal nog moet gebeuren op het moment dat je de schijf in je PS3 schuift ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen doordat we al zo lang moeten wachten op deze game is voor mij de fun er al wat af. Tot twee maanden terug keek ik er echt naar uit om GTA V te spelen maar door dat lange wachten zit ik er nu eigenlijk niet meer hard naar uit te kijken.Desondanks wil ik hem nog graag spelen, maar ze hebben voor mij het wachten te lang gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze laatste vier dagen zorgen dat ik elke dag wat te doen hebt zodat de tijd sneller lijkt te gaan.

Vandaag een lange schooldag,

Morgen vrijdag en s'avonds lekker gamen.

Zaterdag voetbalwedstrijd

Zondag gamen

Maandag weer lange schooldag

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...