Jump to content

10 T/M 17 september


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bossofzeeland

    7

  • GTAKevin023

    6

  • Faex

    5

  • Michael

    5

Mijn dag ziet er dus zo uit: Maandagmorgen begin ik dus met werken (op moment van schrijven ben ik al klaar met werken), ik check of er nog nieuwe info over GTA:V is uitgekomen, ondertussen eet en drink ik me wat en probeer vooral niet aan het spel te denken alhoewel dit wel heel erg moeilijk begint te worden.

Rond een uur of 12 ga ik een paar uurtjes slapen, mocht dit niet lukken ga ik voor de laatste keer GTA 4 spelen:).

Ik heb mijn GTA 5 Special Edition gepreorderd bij MediaMarkt Heerlen dus rond 23:00 - 23:15 rijd ik richting Heerlen voor de nachtopening om 0:00. Zodra ik het spel in mijn handen heb sprint ik naar de auto, stap in en rijd plankgas naar huis (wel even checken of er geen flitsers staan opgesteld). Als ik thuis kom deur op slot, ramen dicht, rolluiken omlaag en telefoon uit zodat ik niet gestoord kan worden en de hele nacht door kan spelen :puh: Hopen dat ik het een aantal uren vol houd tot morgenvroeg.

Als ik het spel geinstalleerd heb (Xbox360) begin ik eerst met een paar missies en daarna een beetje freeroamen en auto's tunen. Iemand nog ideeen of tips wat echt een must is om zsm te doen in GTA V?

Link to comment
Delen op andere websites

Topic even samengevoegd met het bestaande "10 t/m 17 september"-topic. ;)

Voor mij ziet het er niet echt anders uit dan anders: koffieleuten, tv-kijken en wat aan projecten en/of WikiGTA werken om alles op tijd voor GTA V klaar te krijgen. Vanavond lekker CSI kijken en daarna maar eens aanstalten maken om de stad in te gaan met @Visser23 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond naar voetbaltraining, normale tijd naar bed en morgenochtend de game ophalen bij de Game Mania. De tweedeklassers zijn op werkweek en de examenklassen hebben al weinig uren, morgen maar 3 uur school. Om half drie uit en dan heb ik als het goed is mijn exemplaar al bij me en kan ik thuis meteen installeren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...