Jump to content

problemen met GTA SA, downgraden van V2 naar V1.


scarkill

Recommended Posts

hallo allemaal, hierbij heb ik een probleem waar ik nogal gek van wordt, namelijk : als ik mn gta sa wil downgraden van V2 naar V1 lukt dit totaal niet. Heb meerdere tutorials gekeken maar niks helpt en niks wil werken. net weer bijna een halfuur lopen klunzen met nieuwe patches downloaden en proberen te installeren.. mijn PC geeft aan dat ik niet gemachtigd ben als ik de patch v1 wil vervangen met de huidige versie, terwijl de huidige versie opgestart moet worden vanuit een gemachtige standpunt.. HULP. A.U.B.!!

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer Mta dan downgrade hij automatisch, En je kan gelijk online met anderen spellen icon_mrgreen.gif

http://www.mtasa.com/

Wat is dat dan weer voor een raar antwoordt, hij heeft een probleem met het patchen, mooi dat MTA het dan automatisch doet maar daar vraagt de topicstarter helemaal niet naar :fp:

Ontopic:

De error van "niet gemachtigd" lijkt erop dat het programma geen schrijfrechten heeft. Probeer de patch op te starten door er met de rechtermuisknop op te drukken, en daarna kiezen voor:

"Als administrator uitvoeren". Lukt het dan nog niet, maak dan een screenshot van de error en post het hier, dan weten we precies wat er staat en waar het om gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...