Jump to content

gta iv wil niet opstarten krijg de error DD3D50


DarkViper_Brian

Recommended Posts

hoi mensen ik heb gta iv gekocht voor de pc alleen hij zegt als ik de game wil opstarten DD3D50

ik heb processor AMD Sempron™ processor 3000+ MMX 3D Now 1.8Hz geheugen 512 RAM wisselbestand 620mv gebruikt 624mb beschikbaar Direct x versie Direcx 9.0c is dit goed voor gta iv PC

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet ik er in doen dat hij het goed doet

wat moet ik kopen om hem te laten draaien

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van 2 berichten achter elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Met de specificaties die je opgeeft ga ik er vanuit dat je PC al heel erg oud is en je dus een hele nieuwe PC moet kopen wil je GTA IV kunnen spelen. Je kan kijken naar tweedehands PC's, in dat geval kan je voor 200 euro waarschijnlijk wel wat kopen dat GTA IV op medium kan draaien. Of je kan een nieuwe PC voor je laten samenstellen, voor 600 euro vind je dan wel een PC die GTA IV op high aankan. Wil je een nieuwe PC maak dan even een topic aan in het Hardware forum en lees eerst even de regels voor je daar een topic aanmaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik krijg geen zakgeld meer dus dat is onmogelijk want dat krijg ik van de bank

en die van mijn laptop zijn processor Interl® Core™ i3-2365M CPU @ 1.40GHz (4 CPUs) 1.4 GHz Geheugen 6144MB RAM

wisselbestand 3895MB gebruikt, 8022MB beschikbaar DirectX-versie: Direct 11 kan dat

>>> Door Guardian1980: Posts samengevoegd, zie je inbox.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een ander kan je vertellen of je laptop hem wel zou kunnen draaien, ik bezit daarvoor de kennis niet.

Ik heb wel je topictitel aangepast van "gta iv wil niet opstaren krijg de error DD3D50" naar "gta iv wil niet opstarten ... " aangezien ik niet verwacht dat je bedoelt dat je die error krijgt door heel intens naar je pc te staren. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor is niet krachtig genoeg, ik ga er ook van uit de je laptop wellicht de intel HD Graphics 3000 en deze is ook niet goed genoeg voor gta IV. Nieuwe laptop/computer kopen is aangeraden als je gta IV wil spelen en in het vervolg geen spellen kopen als je niet weet of je computer een bepaald spel aankan. :bier:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Alles wat in je computer zit is verouderd. Je Processor is niet goed genoeg, als je deze nieuw koopt moet je ook aan nieuw moederbord kopen omdat deze socket niet in jou moederbord past, ook moet je niet werkgeheugen kopen omdat deze wellicht DDR1 of DDR2 is. Je videokaart is ook verouderd dus die moet je ook opnieuw kopen, voor deze nieuwe componenten heb je waarschijnlijk ook een nieuwe voeding nodig omdat deze meer energie nodig hebben.

Conclusie: je moet alles nieuw kopen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...