Jump to content

Zijn er ook vrouwen die naar gta v uitkijken?


M0512

Recommended Posts

Brengt ons op de volgende vraag; zijn er hier leden wiens ouders ook van plan zijn GTA V te gaan spelen?

M'n ouders zijn wel heel erg benieuwd, ze hoeven het niet te spelen maar meekijken vinden ze altijd wel leuk! :D

Ik heb ze aangestoken met GTA toen ik ze de mooie grote spelwerelden liet zien van Vice City en San Andreas. Red Dead Redemption vonden ze ook prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn moeder is benieuwd of het echt zo geweldig is, want ze vind dat bericht van die (8jarige?) jongen die zijn oma vermoorden een beetje over dreven voor een game. Dus ik heb wat screens, trailers en veel verteld over de grote mogelijkheden met de minigames enzo.. Dus ze vind het wel interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

Aparte vraag van de topicstarter.... "Zijn er vrouwen die er uit kijken naar GTA V"

Die vrouwen die al op dit forum zitten, waarom zitten die vrouwen anders op dit forum? Niet omdat dit een paardenclub is, het gaat toch al over GTA? Natuurlijk kijken diegene er dan naar uit!

Waarom zou een vrouw zich aanmelden op een GTA forum om vervolgens niet geïnteresseerd te zijn in GTA?

Bewerkt: door martijnn
Link to comment
Delen op andere websites

Aparte vraag van de topicstarter.... "Zijn er vrouwen die er uit kijken naar GTA V"

Die vrouwen die al op dit forum zitten, waarom zitten die vrouwen anders op dit forum? Niet omdat dit een paardenclub is, het gaat toch al over GTA? Natuurlijk kijken diegene er dan naar uit!

Waarom zou een vrouw zich aanmelden op een GTA forum om vervolgens niet geïnteresseerd te zijn in GTA?

Misschien zijn er toch vrouwen die anoniem dit forum bezoeken en doorlezen. Want ik heb er maar een klein aantal zien reageren.  Door dit topic te lezen trekt het misschien hun over de streep door zich aan te melden.

Bewerkt: door M0512
Link to comment
Delen op andere websites

Aparte vraag van de topicstarter.... "Zijn er vrouwen die er uit kijken naar GTA V"

Die vrouwen die al op dit forum zitten, waarom zitten die vrouwen anders op dit forum? Niet omdat dit een paardenclub is, het gaat toch al over GTA? Natuurlijk kijken diegene er dan naar uit!

Waarom zou een vrouw zich aanmelden op een GTA forum om vervolgens niet geïnteresseerd te zijn in GTA?

Misschien zijn er toch vrouwen die anoniem dit forum bezoeken en doorlezen. Want ik heb er maar een klein aantal zien reageren. Door dit topic te lezen trekt het misschien hun over de streep door zich aan te melden.

Oké oké, je hebt een punt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...