Jump to content

Gehaalde unique stunt jumps worden niet opgeslagen


araya

Recommended Posts

Hoi, Ik ben net begonnen met gta iv op xbox 360 en voordat ik de missies begin wil ik eerst de duiven en de unique stunt jumps gedaan hebben op het eerste deel. De duiven is geen probleem, maar bij de stunt jumps constateer ik, dat ik nadat ik gestopt ben en gesaved (dus even slapen thuis), de volgende keer dat ik ga spelen de stunt jumps niet terug te vinden zijn in mijn stats en ik dus opnieuw moet beginnen. Ik heb al geprobeerd op een ander slot te saven maar dat werkt ook niet. Wat nu ? Zo haal ik nooit de100%!

>>> Door Guardian1980: Omdat ik niet denk dat dit een technisch probleem is, even verplaatst naar IV: General.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je de jump deed, kreeg je toen de bevestiging dat je de USJ goed had gedaan? Na de sprong krijg je namelijk wel een tekstje in beeld, ook als je de sprong niet goed hebt gedaan. Je moet bij een USJ namelijk ook op een bepaalde plek landen om de sprong te laten gelden.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals guardian1980 al zegt als je niet goed landt telt ie niet

>>> Door Guardian1980: Dat je enkel eerder gegeven advies herhaalt getuigt niet echt van intelligentie, maar dat je mijn naam niet correct schrijft, dat vind ik pas echt schandalig irri.gif <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker, ik doe (deed) bijvoorbeeld 6 jumps die ik alle zes haalde en dus het tekstje in beeld kreeg met hoeveel stunt jumps nog over waren. Vervolgens rijd ik naar mijn huis, sla op. bekijk daarna nog mijn stats en zie dat ik 6 jumps gevonden en gehaald heb. Tot zover nog goed. Vervolgens zet ik het spul uit en ga bijvoorbeeld 2 dagen later weer verder. Voordat ik begin check ik mijn stats en zie ik tot mijn schrik dat ik 0 jumps heb gevonden en gehaald! Ik ben ze dus weer kwijt........

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...