ShootDaan Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Hey Gta Fans, Ik speel normaal eigenlijk alles op mijn pc, maar aangezien Rockstars zich nu gericht heeft op de xbox en de playstation ben ik van plan om een ps3 aanschaffen. Ik ga echt alleen GTA V spelen, dus denk ik wel genoeg te hebben aan de PS3 met 12 Gb, maar dat wil ik even zeker weten. Weet iemand of ik het spel dus met alle grapics enzo kan spelen op een playstation3 met 12 gb. GTA V is dus het enige spel wat ik erop ga spelen (in het begin zeker) en de ps koop ik nieuw. Mvg, Daan. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Als je toch een nieuwe koopt, moet je geen oude 12GB kopen, koop gewoon de laatste superslim, of die daarvoor, en woe weet ga je er nog veel meer plezier aan hebben dan je denkt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Het moet wel even gemeld worden dan dat er genoeg geruchten bestaan dat GTA V uiteindelijk ook voor de PC zal komen, maar dat dit omwille van deals met Sony en Microsoft wordt verzwegen momenteel. Dus mogelijk beïnvloedt dit ook je beslissing over het aankopen van een PS3? Normaal moet een 12GB-PS3 voldoen als je wilt spelen. De PS3-versie vereist geen installatie als ik het juist heb (of niet veel), dus je komt perfect toe met die 12GB. Het aantal opslagruimte beïnvloedt je graphics trouwens ook niet (of ik zit er enorm naast en leer iets nieuw vandaag) Reageren
AOSY86 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Ik zou ook eerder 320 gb of 160gb kiezen. Weinig prijs verschil en er zijn ook exc games zoals uncharted etc (12gb zou wel problemen kunnen veroorzaken qua beslag). Reageren
ShootDaan Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Waarschijnlijk komt er inderdaad een PC versie, maar dat zal nog even duren. Verder hoef ik echt niet meer hoor als ik GTA V kan spelen vind ik het goed En tegenwoordig kun je de 12gb en de 500gb kopen. De 160 is er sowieso uitgegooid en de 320 heb ik nog niet gevonden. Dus waarschijnlijk is de 12gb wel geschikt voor enkel Gta V? Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Ach, doe niet zo gek, er zijn zoveel mooie PS3-games die je moet spelen. 12Gb noet doen, krijg je spijt van. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Zoals ik al heb gezegd speel ik het meeste om mijn pc, maar ik ga niet wachten tot GTA voor de pc komt. En ik ga ook niet teveel uitgeven aan een PS3 omdat ik alleen GTA ga spelen en mijn vraag is dan of ik genoeg heb aan 12 gb. Waarschijnlijk vinden jullie het een domme keuze, maar ik hoef echt niet meer dan alleen GTA. En kan iemand mij met zekerheid vertellen dat de 12gb versie dan genoeg is? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 (bewerkt) Zoals door anderen gezegd is zou ik inderdaad niet voor de 12 GB-variant gaan. Want uiteindelijk zul je waarschijnlijk meer games willen gaan spelen of films/muziek erop zetten en dan is dat zo gevuld, hoor. Ik heb een 80 GB PS3 Fat en slechts 24 GB over (bedenk daarbij dat ik 19 games (waarvan het grootste deel niet zulke grote games zijn) + wat DLC's heb en daar komt dan ook nog eens GTA V bij die volgens Rockstar Games zo'n 8 GB bedraagt). Maar aan de andere kant, als je echt heel zeker weet dat je het alleen voor GTA V zal doen, dan is het wel genoeg ja. Dan zal je amper 4 GB overhouden, maar het is genoeg. En daar gaat het je om. Bewerkt: 9 augustus 2013 door Grand Theft Auto TOM Reageren
ShootDaan Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Bedankt Kijk als hier ergens nog nieuw een 160 gb te koop is zou ik dat best overwegen, maar tegenwoordig vind ik alleen nog maar de 500gbs en en dus de 12gbs. Nagevraagd bij de plaatselijke mediamarkt en die heeft ook gezegd dat de rest er is uitgegooid. Dus ik koop gewoon een ps3 enkel voor Gta Daar heb ik (samen met me laptop) meer als genoeg aan. Sowieso denk ik dat ik zeker wat maanden kan spelen met gta. Reageren
GTAfame Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Bedankt Kijk als hier ergens nog nieuw een 160 gb te koop is zou ik dat best overwegen, maar tegenwoordig vind ik alleen nog maar de 500gbs en en dus de 12gbs. Nagevraagd bij de plaatselijke mediamarkt en die heeft ook gezegd dat de rest er is uitgegooid. Dus ik koop gewoon een ps3 enkel voor Gta Daar heb ik (samen met me laptop) meer als genoeg aan. Sowieso denk ik dat ik zeker wat maanden kan spelen met gta. Heb even gekeken en een 160gb ps3 kost bij Bartsmit 249€ De 12 GB met 2 controllers 240€ En als je aangeeft dat je alleen gta gaat spelen waar je maar 1 controller voor nodig heb,zou ik lekker voor die 160 GB gaan maar dat is mijn mening! Reageren
ShootDaan Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Toen ik even keek bij de Mediamarkt (waar je beter dat soort dingen kan kopen) is de ps3 van 12gb 180 euro. En met het spel erbij ben ik bij de bartsmit boven de 300 kwijt en dat word mij te gek, want ik ga echt alleen GTa spelen En anders schaf ik ooit wel een tweedehandse aan met wat spellen, maar dat zit er echt niet in ;P Reageren
mekane Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 bovendien al zou je voor de 12 gb versie gaan als je misschien een beetje handig bent kan je zo 500 gb erbij prikken. of in de winkel laten doen. dus ja inpricipe snap ik je keus wel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Zou je sowieso niet een tweedehands nemen? Als ik het zo zie, wil je het slechts als overbrugging tot V op de pc? Dan is het wel veel geld. maar dt is uiteraard persoonlijke voorkeur. (Al moet ik niets zeggen, ik heb het ook gedaan ) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 ALS je alleen een PS3 wilt voor GTA V, dan zou ik bij de USED HARDWARE van Gamemania kijken. Daar hebben ze nog wel een 120 of 320 (Of daar tussen in...) 12GB is al te weinig voor GTA V, je zou alleen FIFA 13 er op kunnen zetten, en dat is al 340 MB Een ps3 heeft minimaal 10GB nodig voor Savedgames en al die zooi. Reageren
ShootDaan Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Momenteel ligt er bij de gamemania voor 200 euro een 160gb, dus dat is opzich ook wel een goede prijs En ik wil niet met een 12gb zitten en dat Gta het er niet op doet... dus waarschijnlijk word het die. Maar een tweedehandse die bij de gamemania te koop is heeft toch nog wel genoeg gb vrij? Althans als je de spellen weer deinstalleert zal er vast ruimte genoeg zijn toch? Ja.. ik ben best noob in het gebied van ps enzo xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.