Jump to content

Gta V Ps3


ShootDaan

Recommended Posts

Momenteel ligt er bij de gamemania voor 200 euro een 160gb, dus dat is opzich ook wel een goede prijs :puh:

En ik wil niet met een 12gb zitten en dat Gta het er niet op doet... dus waarschijnlijk word het die. Maar een tweedehandse die bij de gamemania te koop is heeft toch nog wel genoeg gb vrij? Althans als je de spellen weer deinstalleert zal er vast ruimte genoeg zijn toch? Ja.. ik ben best noob in het gebied van ps enzo xD

Als ik jou was zou ik de 160gb nemen van 200 euro.

En ja als je een 2e hands koopt en er staan nog DLC, savegames etc. op kun je gewoon verwijderen hoor.

Kijk daarnaast ook uit dat GTA 5 waarschijnlijk meer dan 15GB gaat vragen wil je de game installeren op je HDD.

Bij de Xbox-versie krijg je 2 DVDs van totaal zo'n 16GB en omdat PS3 blu-ray heeft zit het bij de PS-versie op 1 DVDtje.

Wat je ook kunt doen maar dat weet ik wel niet zeker is wachten tot GTA 5 met een bericht komt dat er een bundelpakket gaat komen met PS3 + 250GB + GTA 5 oid.

Link to comment
Delen op andere websites

@JaggysModz; Bedankt voor je nuttige reactie, hier had ik echt wat aan :) Nu ik er zo over nadenk kan ik inderdaad beter wachten op een bundelpakket, want die komt zeker. Alleen wel jammer is dat dat waarschijnlijk wel een 500gb is en dan zou ik geen idee hebben hoe duur die gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...