Jump to content
Dutchy3010

[Gerucht] GTAV deze herfst al naar PC?


GTAGames.nl afbeelding
Volgens Forbes (een zakentijdschrift) heeft Nvidia (een producent van computerhardware) laten vallen dat GTA V deze herfst al naar de PC komt! Dat kwam naar voren uit een gesprek met betrekking tot de kwartaalcijfers van Nvidia.

De senior director of investor relations zei het volgende: "preparing their systeem for a strong roster of games coming this fall, Like Call of Duty: Ghosts, Grand Theft Auto V and Assassin's Creed IV."

Of het waar is valt uiteraard nog maar te bezien, maar het levert allicht iets meer hoop voor de PC spelers!

Bron: Forbes

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

het was een foutje van NVIDIA

ze hebben het al gecorriceerd

helaas nog niks officieel voor de pc gamers

ik hoop voor jullie dat die snel op de pc komt

wachten tot 17 september is al erg

nog langer wachten is uiteraard veel erger

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien moeten we Klaas Schilstra even opzoeken.. Die was thans voor IV de Lead cross platform programmer. puh2.gif

Ik heb ooit eens een interview van die man gelezen, kent PatrickW hem niet? :D

Ben benieuwd, eerste wat ik ook dacht is dat NVIDIA ook levert aan Sony voor de PS3, dus ik weet het nog wel niet... Als de PC-versie er komt, komt hij sowieso ook bij mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of ze zijn door Rockstar op de vingers getikt. Dit bericht had ik dan ook wel verwacht: ofwel het is echt niet waar en ze moeten het corrigeren, ofwel ze worden door Rockstar op de vingers getikt en moeten het ook corrigeren. Zelfde outcome.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk heeft Rockstar door dat je met al die pre-orders voor de PS3 en Xbox 360 geen half jaar nodig hebt om even goed te cashen voordat je met de meer voor piraterij gevoelige PC-versie komt. Overigens, GTA V zou best eens eens een launch game voor de PS4 en Xbox One kunnen zijn en dan kan je, gezien de berichten dat de infrastructuur van deze platforms op de PC lijkt, met hetzelfde gemak direct de PC-versie uitbrengen. Maar goed, dat is vooral hoop en niet verwachting, dus ik blijf vooralsnog rekening houden met een PC-versie in 2014.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik koop gta V zeker niet op pc XD het beweegt me te onnauwkeurig :puh:
Te onnauwkeurig? :7

Met een muis ben je 100 maal nauwkeuriger dan zo'n pookje op een controller, GTA is bij uitstek eigenlijk een PC game qua besturing :puh:

Verder, een PC release zal er sowieso wel komen, echter verwacht ik het niet eerder dan halverwege 2014, dit najaar is nog veel te vroeg.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk heeft Rockstar door dat je met al die pre-orders voor de PS3 en Xbox 360 geen half jaar nodig hebt om even goed te cashen voordat je met de meer voor piraterij gevoelige PC-versie komt.

Ik denk dat het voor een van de meest bekende game serie's ter wereld helemaal niet gaat om de piraterij, ze zullen het er sowieso wel uit halen. Bijna alle grote game's komen direct voor PC en Console's, dus waarom kan R* dat niet? Waarschijnlijk wel een geld kwestie maar ik vraag me af of ze nu geld mislopen of juist meer verdienen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat het voor een van de meest bekende game serie's ter wereld helemaal niet gaat om de piraterij, ze zullen het er sowieso wel uit halen. Bijna alle grote game's komen direct voor PC en Console's, dus waarom kan R* dat niet? Waarschijnlijk wel een geld kwestie maar ik vraag me af of ze nu geld mislopen of juist meer verdienen.

Was het niet bij IV dat Rockstar miljoenen kreeg om IV eerst te releasen voor de consoles? Rockstar releaste in ieder geval eerst de DLC's op de Xdoos puur voor het geld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...