Jump to content

Videoclip Yusuf Amir


Smeets

Recommended Posts

Beste gtaforum.nl leden,

Ik ben al zo lang ik me kan herinneren fan van de GTA serie en ik ben vrij creatief met de computer maar gamen doe ik op een console.

Jaren geleden heb ik hier een account aangemaakt waar ik vrij weinig mee doe, echter is gtagames.nl altijd de website waar ik het eerste op kijk ivm gta nieuws en dergelijke.

Ik heb nu een mix/bootleg gemaakt van verschillende tracks waarbij ik teksten/vocals gebruik van 'Yusef Amir' uit 'the balled of gay tony'.

(Het nummer is nog niet af, maar ik heb wel al een preview van hoe het ongeveer gaat klinken > http://snd.sc/17oUXuL )

Mijn vraag aan jullie; is er iemand (of meerdere) die mij wil supporten door er een videoclip voor te maken? (Liefst actie, geen gay dans zooi in de club) Waarbij natuurlijk de nadruk valt op Yusef!

Het is de bedoeling dat het nummer ongeveer 4 minuten gaat duren en de 'preview' is nu 3 min, begin er nog niet aan want ik wil eerst kijken of er hier vrijwilligers zijn die me willen helpen...

De clip zal uiteindelijk geupload worden op mijn youtube kanaal en zal gedeeld worden op facebook en dergelijke zooi. (incl. download track)

Ik heb geen intentie om met mijn 'muziek' geld te verdienen en heb dus ook niets te bieden behalve natuurlijk een mooie/leuke referentie!

Ik hoop dat mijn idee duidelijk is en natuurlijk hoop ik op enthousiaste reacties!

Mocht iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag!

Mvg, Smeets

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...