Jump to content

Hoe begint GTA V?


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • Jacky-2007

    3

  • Hultates

    3

  • GTAKevin023

    2

Ik denk dat je als eerst start met Michael. Ik denk dat je in de eerste missie is dat Franklin en Trevor elkaar ontmoeten dat Michael ze bij elkaar brengt of zo en z'n plannen vertelt. En dat Trevor en Franklin met hem mee willen doen. Dat zie je ook een stukje in de 2e trailer dat ze zich denk ik aan elkaar voorstellen.

Michael: That's Trevor, my best friend. That's Franklin, the son I always wanted.

De aankomende missies zal gewoon zijn dat Michael weer met z'n vrienden plannen aan het maken zijn en misschien stelen van blueprints zijn van één of ander bank of zo. Wapens regelen (stelen?) en vluchtauto jatten. Of zoiets :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie wel voor me dat Rockstar met een soort van flashback begint. Het is niet iets wat ze normaliter in een GTA-game zouden doen, maar ze hebben ons al vaker verbaasd met alle informatie die we tot dusver hebben. Wellicht dat ze terugblikken op Michael's jonge jaren als bankberover/zijn deal met de FBI om in het getuigenbeschermingsprogramma te gaan, wanneer we terugkeren naar het heden en zien wat voor een miserable leventje hij nu leidt. Het lijkt mij in ieder geval een leuke manier om de storyline te beginnen.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk zien we ook nog flashbacks uit Liberty City. Net als met die film van Rockstar Games over San Andreas. Misschien maken ze nu wel ook eentje maar dan dat je echt belangrijke informatie ziet bijvoorbeeld hun levens of easter eggs :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we de eerste missie(s) met één van de protagonisten spelen, en dan is Michael zeker een goeie optie (zie betoog Die Hard). Verder denk ik dat de eerste missies worden gebruikt om bekend te raken met de besturing en dat je alvast een en ander van de stad te zien krijgt, zoals in IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je in de eerste missie weer als groep samen moet komen (Michael, Franklin en Trevor), en dan weer plannen gaat maken om een bank te overvallen.

En ik denk dat de eerste overval mislukt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we de eerste 20 zowat missie's willekeurig van personage wisselen en wat meespelen in hun leven. Zodat je zelf de momenten meemaakt waardoor zowel Franklin en Michael iets hebben van: "Fuck this." Michael komt Franklin toevallig tegen en herkend wat van zich in hem en krijgt de zin om terug te keren naar zijn oude leventje. Vervolgens brengt hij iedereen samen onder een plan en van daaraf zullen we wisselend de gezamenlijke en persoonlijke missie's spelen. Lijkt mij het waarschijnlijkste.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste missies: GTA3: rij naar huis, GTAVC: rij naar huis, GTASA: fiets naar huis, de stories: rij naar huis, GTAIV: rij naar huis, De Episodes: rij naar huis. Dus ik denk dat dit weer zo gaat zijn in GTAV. Gewoon een stukje rijden of lopen, fietsen, voor het leren van de controles, ik denk met michael. Verder denk ik dat Michael en Trevor Franklin pas leren kennen op een kwart van het verhaal. Dan werken ze zich allemaal eerst in diepe problemen ofzo en gaan dan pas samenwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we de eerste 20 zowat missie's willekeurig van personage wisselen en wat meespelen in hun leven. Zodat je zelf de momenten meemaakt waardoor zowel Franklin en Michael iets hebben van: "Fuck this." Michael komt Franklin toevallig tegen en herkend wat van zich in hem en krijgt de zin om terug te keren naar zijn oude leventje. Vervolgens brengt hij iedereen samen onder een plan en van daaraf zullen we wisselend de gezamenlijke en persoonlijke missie's spelen. Lijkt mij het waarschijnlijkste.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat Rockstar in het begin niet steeds van protagonist verandert, maar je eerst aan de ene protagonist laat wennen door een aantal missies achter elkaar, daarna overschakelen naar de volgende en daar een aantal missies mee doen, en vervolgens de laatste. Er werd verzekerd dat je genoeg tijd kreeg om aan ze te wennen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij dat we inderdaad gewoon 'inkom-missies' krijgen, zoals we dat gewend zijn. Kennismaken met de storyline (vanuit elk hoofdpersonage) en de basiscontrols. Zo zullen we waarschijnlijk eerst ergens heen moeten rijden, en langzamerhand beginnen met schietgevechtjes en dergelijke. Naarmate de storyline vordert iets meer chasemissies en grotere schietgevechten, en uiteindelijk de voorbereidingen op de overvallen e.d. Een beetje zoals het in GTA IV verliep: The Cousins Bellic, Bleed out, Jamaican Heat, Russian Revolution, Master and the Molotov, etc.

Iets zegt mij dat Michael een beetje de hoofdrol heeft, dus ik denk dat we ook vanuit Michael starten. Ik kan er uiteraard helemaal naast zitten, maar dit is wat ik denk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij dat we inderdaad gewoon 'inkom-missies' krijgen, zoals we dat gewend zijn. Kennismaken met de storyline (vanuit elk hoofdpersonage) en de basiscontrols. Zo zullen we waarschijnlijk eerst ergens heen moeten rijden, en langzamerhand beginnen met schietgevechtjes en dergelijke. Naarmate de storyline vordert iets meer chasemissies en grotere schietgevechten, en uiteindelijk de voorbereidingen op de overvallen e.d. Een beetje zoals het in GTA IV verliep: The Cousins Bellic, Bleed out, Jamaican Heat, Russian Revolution, Master and the Molotov, etc.

Iets zegt mij dat Michael een beetje de hoofdrol heeft, dus ik denk dat we ook vanuit Michael starten. Ik kan er uiteraard helemaal naast zitten, maar dit is wat ik denk.

Ik heb ook zo'n gevoel dat Micheal 'de' personage gaat zijn.

Ik den gewoon zoals in de andere gta's , controls leren kennen en het verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste missie is dat je in een apenpak moet en met een RPG door de stad heen moet zodat je weet hoe je

uit de klauwen van de politie moet blijven en eraan moet ontsnappen en daarna moet je op een bananenauto rijden

zodat je aan de handling kunt wennen en als dat allemaal in orde is, kan het échte werk beginnen.

:clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de aller eerste missie van Micheal is dat je z'n dochter moet gaan halen ofzo...

Die van Franklin met een bende (Bendeleden vervoeren, en eventueel wat knallen..)

En die van Trevor oudjes wurgen en mensen electrocuteren...(Zou wel gaaf zijn...)

De eerste missie met z'n 3e is in een heli, zoals al bekend is. Echter het kennismaken van de besturing..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik dacht dat ik al eens las dat de eerste missie een soort bankoverval is net als Saints Row 3. De eerste missie is al wel bekend. Dat las ik eenkeer op internet

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...