Jump to content

Hoe begint GTA V?


Ezra24rct3

Recommended Posts

Hoe denken jullie dat GTA V begint na de installatie?

Ik denk zelf dat je die intro filmpje van Michael krijgt te zien met "why did i move here" de eerste trailer die we gezien hebben!

Ik hoop niet dat we eerst een hele tutorial te zien krijgen van hoe alles werkt.

Dat hoort gewoon in de verhaallijn mee te gaan, en elke keer leer je weer iets nieuws met missies!

Maar wat gebeurt er nou na de intro?

Leef je uit en geef je fantasie een mooie boost..

>>> Door .Timothy: Samengevoegd met reeds bestaand topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • Jacky-2007

    3

  • Hultates

    3

  • GTAKevin023

    2

mischien eerst wat flashbacks van micheal en trevor vroeger

mischien overvallen we een bank in liberty city en worden we gepakt (michael in een soort witness protection)

dan ineens zoveel jaar later in los santos

lijkt me wel cool

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk een normale dag in het leven van Michael; Dus ruzie met zijn vrouw (en kinderen). En dan het verhaal van ''Why did I move here'' (zoals GTAfame zegt). En hopelijk wat uitzicht op het gebied en dan ... geen idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de missies beginnen met een kleine intro, en dat je stukje bij beetje de andere drie spelers ontmoet. Voorbeeld; je begint met een repo met Franklin, en 2-3 missies later kom je de andere twee spelers tegen. Zoiets.

Je begint arm, aangezien het gehele spel om geld draait. Tenminste, relatief arm qua geld, aangezien Michael al veel geld heeft gehad, aan zn huis + auto's te zien.

Bewerkt: door Fedmas
Link to comment
Delen op andere websites

Had Rockstar niet al een beetje aangegeven hoe V zou beginnen?

Je start met Michael wanneer hij in het getuigenbeschermingsprogramma van de FIB zit en verblijft tijdelijk in het Von Crastenburghotel. Dan kom je terug thuis en maak je die hel van je gezin weer mee. Waarna Michael al snel verlangt naar wat anders... En dan ontmoet je wellicht één van de 2 andere hoofdpersonages. Nou, niet ontmoeten, je zult hem waarschijnlijk spelen, maar Michael zal op zoek gaan naar je. Op een mogelijke manier. Ongeveer natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste missies: GTA3: rij naar huis, GTAVC: rij naar huis, GTASA: fiets naar huis, de stories: rij naar huis, GTAIV: rij naar huis, De Episodes: rij naar huis. Dus ik denk dat dit weer zo gaat zijn in GTAV. (...)

Ik verwacht dit keer "vaar naar huis (Von C-hotel)"

:7

Ik vind het vooral spannend hoe het begin in elkaar zit. Zoals Phoeny en .Timothy hierboven al ontrafelen is de grote lijn tenslotte al enigszins door Rockstar Games zelf gespoiled. Het Houser-duo zou zichzelf te kort doen als het uiteindelijke verhaal, of één van de verhalen, niet een bijzondere uitkomst gaat hebben waarin in de intro al wat te zien is. Zoals in IV de scheepskok van de Platypus de diamanten in de soep (?) staat te roeren. In het begin probeer ik altijd extra goed op te letten, zet ik ook weleens de ondertitels even aan, om maar te voorkomen dat ik iets essentieels mis. Net zoiets als Quentin Tarantino-films, ook echt blijven opletten anders mis je cruciale info voor wat daarop volgt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...