Jump to content

Hoe begint GTA V?

Recommended Posts

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

4

• Jacky-2007

3

• Hultates

3

• GTAKevin023

2

Geplaatst:

Dat wilt echt nog niet zeggen dat je met Franklin start hoor. Kan wel zijn dat je deze Achievement haalt als je kennis hebt gemaakt met de 3 protagonisten en de introductie dus is voltooid, maar starten met Franklin lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat wilt echt nog niet zeggen dat je met Franklin start hoor. Kan wel zijn dat je deze Achievement haalt als je kennis hebt gemaakt met de 3 protagonisten en de introductie dus is voltooid, maar starten met Franklin lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk.

Iedereen lijkt het onwaarschijnlijk, maar ze zeiden in een ander filmje (geen flauw idee meer welke) dat ze misschien toch, tegen alle verwachtingen in, met Franklin staren.

Waarom denkt iedereen met Micheal te starten? Omdat je daar meer over hoort en weet etc?

Bewerkt: door Faex
Geplaatst:

Dat denken we allemaal omdat Michael de hoofdrol speelde in de eerste trailer, en omdat hij (in dezelfde of een ander, even kwijt :puh: ) Franklin en Trevor aan elkaar introduceert. Dit is een stukje zogeheten cutscene, waardoor de indruk wordt gewekt dat voor die scène Michael het personage is wat je speelt. Dat opgeteld met het feit dat Rockstar heeft aangegeven dat we de game met 1 van de 3 beginnen geeft de vermoedens. :)

Uiteraard kan het een grote dikke enorme mega instinker zijn, maar dat is wel de reden waarom dat verwacht wordt.

Geplaatst:

Ik denk toch ook wel.dat het gewoon een naar huis rij missie is. Zodat de mensen die voor het eerst gaan spelen de basis weten

Geplaatst:

Misschien draaien ze het om, en is het dit keer "rij van huis naar 24-7". Omdat het om de dollar draait zal geld verwacht ik in de eerste missies gelijk al wel een prominente rol gaan spelen.

Of dat je begint als Michael in de kroeg, bezig je verdriet weg te drinken, en dat je dan met de bus terug naar je hotel moet. Zo'n busreis is voor Rockstar een mooie gelegenheid om de intro te draaien, mooie views vanaf de bus over Los Santos met uiteraard de nodige intro-teksten, kunnen we zien wie er allemaal aan de game heeft meegewerkt enzo. Zoals in IV de beelden van de Platypus. :7

Geplaatst:

Bijkomende vraag: met hoeveel geld start je?

Michael is een welstellend man, dus start je met de gebruikelijke $0, of met $25000?

Trevor als start en een dikke $0 bovenaan rechts zien staan, zou ik kunnen begrijpen. :puh:

Geplaatst:

Gezien ik nog weet dat je in IV gedurende de eerste missies geen pistool aanraakte, denk ik dat je ook in V rustig aan begint. Je leert de karakters kennen en hun dagelijks leven. Je ziet van alle drie de personages het leven.

Dit is hoe ik denk dat het gaat, maar ook hoop. :)

Geplaatst:

Ik denk dat je van alle 3 de personages een stukje te zien krijgt, en dat in iedere missie. Er zal wel een soort van vaste structuur in zitten in de 3 verhalen dus ook in het begin denk ik. Het begin van GTA V zul je te zien krijgen dat alle 3 de hoofdpersonages geld nodig hebben en dan naar elkaar op zoek gaan snel genoeg, eemaal elkaar gevonden gaan zij overvallen plegen van klein tot groots. Nog 4 weken en we zullen er gauw genoeg achter komen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...