Jump to content

De beste GTA-reclame ooit


$NeoSyp$

Recommended Posts

In de loop der jaren heeft Rockstar de Grand Theft Auto serie weten omringen door eigenschappen die iedereen meteen met de serie zou associëren: de vrijheid die de speler heeft, het kunnen luisteren naar een enorme variatie aan muziek terwijl je, al dan niet in combinatie met het overrijden van oude vrouwtjes, in je favoriete wagen door de stad cruist. Maar een ander markant iets is de duistere humor van Rockstar die in elke GTA (en met name de laatste telgen) sterk naar voren komt. En waar beter dan in radioreclames vinden we deze humor?

Vandaar dit topic: er is vast wel een reclame die je altijd is bijgebleven, die je zo ongeveer kunt dromen omdat het zo wreed of anderszins grappig is opgezet. Als ik bijvoorbeeld twee reclames moet delen die wat mij betreft geniaal zijn ga ik als eerste voor deze reclame, te beluisteren bij 57:00 van deze video:

"We nuked these bastards, now let's give it to them economically as well" (als verwijzing naar de Japanners): hoogstwaarschijnlijk de meest politiek incorrecte grap die ik in GTA heb aangetroffen, en daarom ó zo geweldig, samen met de rest van de reclame uiteraard.

Of wat dachten jullie van de alombekende Cluckin' Bell reclames, waarin niet geschroomd wordt om even piekfijn uiteen te zetten hoe het proces van levende kip naar kip op je bord nu precies in elkaar steekt.. Enfin, onvergetelijk (10:48):

En dat zijn slechts twee van mijn favorieten... Maar ik ben benieuwd, wat zijn jullie favoriete radiomomenten? Deel ze hier! :)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

ff top 10 maken maar? (wel alleen san andreas, omdat dit de enige is waarin ik actief naar commercials luister :$)

1. Herr Gruber's spa. "ah, you found a potato. Youre less then a potato!"

2. ammunation: "in 15 minutes a burglar could have his way with youre wife, smoke a cigarrete, flip her over and go in for seconds" die was ook briljant.

3. zebrabar. die is zo lekker dubbelzinnig :puh:

4. abbigo brokerage and pawn. "for a clean liberate kidney, we'll give you cash on the spot." :7

5. My five uncles. "Im an emotionally abused orphan. can I get in on any of these group hugs? No you stupid bitch"

6. commando pest eradication. "we've got the situation in the kitchen contained sir. but Ive found this!" *huilend kind* "Oh my god what the hell is that. thats my daughter! looks more like vietcon to me!"

7. Join the millitary. "only in the millitary a teenager would be given responsibilities like driving a nuclear submarine, maneuvering a tank, or dropping high ordinates explosives.

8. San andreas telephone (maakt niet uit welke)

9. Visit carcer city. "Tired of all the Sunshine and good weather? looking for a real american vacation?"

10. Law 1. "where the law ís the drama. and the drama ís the law!"

Bewerkt: door ballas4life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...