Jump to content

Omgeving


.Timothy
 Share

Recommended Posts

Zoals bij de vorige trailers en in de screenshots al duidelijk was, merk je dat de omgeving heel open is. GTA IV voelde nogal gesloten, omdat Liberty City (New York) in het echt ook zo aanvoelt. Niet dat ik daar trouwens ervaring mee heb, maar in films laten ze je dat wel altijd denken. Terwijl Los Santos (Los Angeles) juist heel 'tropisch' en warm aanvoelt. Uiteraard waren de bergketen ook weer duidelijk te zijn en het woestijngebied met de kleine typische county's.

Wat sowieso opvalt, is dat er meerdere omgevingen zitten in GTA V: tropisch (Los Santos Downtown en Vespucci Beach), bergachtig en de woestijnachtig (als ik er eentje vergeten ben hoor ik het natuurlijk wel). GTA IV heeft maar een sombere sfeer. :puh:

Edited by Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Share on other sites

Niet heel veel nieuws over de omgeving te weten gekomen. Wat erg mooi is, is dat er veel verschillende omgevingen in de game zitten. Zo was een drukke stad te zien, maar ook een prachtig bergachtig gebied. Iets wat veel mogelijkheden moet bieden in GTA V. Ik denk dat we met zo'n omgeving alle kanten uit kunnen. Perfect. :)

Link to comment
Share on other sites

Wat mij vooral opviel is het detail in de verte. Ik las recentelijk hierover een reactie van Benzie hierover in een artikel (vergeef me de bron, post nu mobiel) waarin hij uitlegde dat de drawdistance sterk verbeterd zou moeten zijn ten opzichte van IV. het valt mij in de trailer inderdaad op dat bij grote afstand nog altijd in de verte de contouren zijn te herkennen, anders dan een volledige waas vanaf een afstand groter dan ingame (gevoelsmatig) 1km.

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, de Draw Distance ziet er een stuk beter uit dan voorheen. Op de PC zal het echter wel flink verschillen met wat er nu te zien is, denk ik. Hangt natuurlijk wel van de specificaties af..

ik denk ook dat we minder of hopelijk geen pop ups gaan meemaken

Wat bedoel je met popups? :puh:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, de Draw Distance ziet er een stuk beter uit dan voorheen. Op de PC zal het echter wel flink verschillen met wat er nu te zien is, denk ik. Hangt natuurlijk wel van de specificaties af..
ik denk ook dat we minder of hopelijk geen pop ups gaan meemaken
Wat bedoel je met popups? :puh:

Ik gok telefoontjes van je vrienden zoals in IV.

Overigens, Visser, je hebt een zeer leuke avatar :-)

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, de Draw Distance ziet er een stuk beter uit dan voorheen. Op de PC zal het echter wel flink verschillen met wat er nu te zien is, denk ik. Hangt natuurlijk wel van de specificaties af..
ik denk ook dat we minder of hopelijk geen pop ups gaan meemaken
Wat bedoel je met popups? :puh:

Ik gok telefoontjes van je vrienden zoals in IV.

Overigens, Visser, je hebt een zeer leuke avatar :-)

Popups zijn volgens mij "objecten die opeens verschijnen, vb een berg, boom, gebouw, zoals in San Andreas" .

Link to comment
Share on other sites

Ik heb deze keer weer zeer leuke dingen gezien in de omgeving. Normaal zou ik echt liever in Los Santos willen blijven of in een grote stad maar het lijkt dat Rockstar Games je probeert mee te nemen naar het platteland. Ik kijk er naar uit om de Online wereld te ontdekken. En natuurlijk de dingen die je kan doen, zoals in de prachtige natuur met een Quad rijden. Ik heb er zin in! :tu:

Link to comment
Share on other sites

Ik vroeg mij af, wat die schuur op die berg was. Maar wat blijkt dat het een kabelbaan (station) is. :)

Hopelijk is hier een missie rond, want in GTA IV stond deze ook, tussen Colony Island en Algonquin. Maar verder werd deze voor niets gebruikt.

mountain_zps41639a7e.png

Link to comment
Share on other sites

Wat mij vooral opviel is het detail in de verte. Ik las recentelijk hierover een reactie van Benzie hierover in een artikel (vergeef me de bron, post nu mobiel) waarin hij uitlegde dat de drawdistance sterk verbeterd zou moeten zijn ten opzichte van IV. het valt mij in de trailer inderdaad op dat bij grote afstand nog altijd in de verte de contouren zijn te herkennen, anders dan een volledige waas vanaf een afstand groter dan ingame (gevoelsmatig) 1km.

De bron is het interview met CVG, denk ik. Niet? Daarin beweerde Benzies overigens ook dat wanneer je nu een licht, van bijv. een lantaarnpaal in de verte ziet, je er naar kan vliegen en er daar daadwerkelijk een lantaarnpaal zal staan.

In IV vond ik dit echt triestig; je steeg er op met een heli en je zag gewoon wat witte en rode lichten, allemaal op dezelfde snelheid op de snelweg passerend.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...