Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Ik heb vanmiddag Appetite For Destruction binnengekregen bij de post. Ik kende bijna geen nummers nog, behalve natuurlijk Paradise City en Sweet Child 'O Mine. Ik vind het echt een vet album met vette nummers. Volgens mij toch wel een van de beste albums van Guns 'N Roses.

Van deze nummertjes kan ik echt genieten:

Daarnaast heb ik ook Ride The Lightning binnengekregen. Echt een vet album, die ik voor het grootste deel al kende. Niet elk nummer vind ik even leuk, maar het meerendeel vind ik echt vet. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liep vandaag even door de kringloop winkel hier in het dorp om een stereo te zoeken. Helaas geen kunnen vinden, maar wel twee hele mooie platen mee kunnen nemen. :D Ik heb het album Hotter Than July van Stevie Wonder voor een euro mee kunnen nemen, en de soundtrack van de TV serie Miami Vice voor een euro. :tu:

Hotter_July.jpg

Miami_Vice_MVJH1001.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek wat leuke liedjes in de categorie van 2000 t/m nu, anders luister ik steeds hetzelfde. Dus het liefst geen bekende liedjes.

Alvast Bedankt!

Haast alle popnummers van 2000 t/m nu zijn hetzelfde, dus succes met zoeken. :7

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek wat leuke liedjes in de categorie van 2000 t/m nu, anders luister ik steeds hetzelfde. Dus het liefst geen bekende liedjes.

Alvast Bedankt!

Haast alle popnummers van 2000 t/m nu zijn hetzelfde, dus succes met zoeken. :7

Ik bedoelde dan ook verschillende nummers, niet andere soort muziek. Maar dat heb jij dan verkeerd begrepen of ik niet duidelijk genoeg uitgelegd.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...