Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Muziek is echt zo commercieel geworden. Justin Bieber staat al een paar maanden op nummer 1, tevens met een ander nummer al weken op nummer 2. TV-Actrices die toevallig een beetje kunnen zingen, kom er gezellig bij in de top 40 joh, Ariana Grande. Wil je het groot maken met talent, door her en der op te treden en je op die manier op te werken en met veel pijn en moeite succes weten te krijgen? Wat een gedoe, denkt iemand als Iggy Azalea, gewoon iets op YouTube gooien, zorgen dat het genoeg views krijgt, en je kunt een prijzenkast aanschaffen. Niks ervaring opdoen of zo. Oh, en je hoeft niet eens meer per se mooi te zijn, als je maar genoeg make up op blijft doen, nog meer en nog meer, dan op een gegeven moment kan het er wel mee door.

Ondertussen, in mijn wereld:

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me iets af. Ik zat laatst in de auto en ineens hoorde ik het bekende deuntje van "I'm a barbie girl". Spijtig genoeg heb ik het hele lied uit volle borst meegezongen. Nu is mijn vraag, wat is jullie lied wat je stiekem en alleen meezingt omdat je je ervoor schaamt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren Death Magnetic van mijn zus gekregen op Vinyl. Ik houd eigenlijk niet zo van de 'nieuwe' Metallica, of eigenlijk de Metallica zonder Jason Newsted of Cliff Burton, maar dit album is echt te gek! Er is een overduidelijk verschil te horen met de oudere albums. Het is veel minder thrash geworden, en de stem van James is lang niet zo rauw als tijdens The Black Album, maar dat maakt niet zo veel uit omdat de nummers goed in elkaar zitten en lekker klinken. De enige nummers waar ik moeite me had waren Unforgiven III en The Judas Kiss. Wat een hoop bagger. :vp: Dat instrumentale nummer, Suicide & Redemption uit mijn hoofd, is wel echt te gek. Verder zijn mijn favoriete nummers Cyanide (echt luisteren!), All Nightmare Long, That Was Just Your Life, End of the Line en The Day That Never Comes. Echt een aanrader dus, en niet te vergelijken met St. Anger.

Link to comment
Delen op andere websites

^ Ik ben het ermee eens dat Death Magnetic een van de betere albums is van Metallica. Maar waar ik het niet mee ben, is dat je The Judas Kiss een baggernummer vindt. Ik vind het net een van de beter nummers op het album. Cyanide daarentegen vind ik net het zwakste nummer van het album. :puh:

Metallica is trouwens bezig met een nieuw album dat waarschijnlijk dit jaar verschijnt. Ik ben benieuwd hoe het zal klinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Judas Kiss zal ik nog een keer beluisteren, wellicht verander ik van mening. Cyanide vind ik toch nog best wel een goed nummer, lekkere tekst en goede riffs. Er is trouwens al een stukje van het nieuwe album bekend, staat geloof ik op hun site.

Link to comment
Delen op andere websites

Judas kiss vind ik nog steeds een slecht nummer. :(

En ik heb eindelijk na 16 dagen .5: The Gray Chapter binnen gekregen. 3 tot 5 werkdagen zeiden ze. :7 Maargoed, nu even luisteren, tot zo ver een erg goed album. :) De foto's die in het boekje staan zijn ook erg vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...