Jump to content

De Muziekkroeg - Het trefpunt voor geluidsjunkies


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 711
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    88

  • Silverbyte

    75

  • GuitarGuy666

    73

  • Foreigner97

    49

Ik heb ze zaterdag gezien op Rock Werchter en ik moet zeggen dat de show een beetje teleurstellend was. Er was geen interactie met het publiek en het voelde eerder aan alsof ze aan het repeteren waren. Ze deden wat ze moesten doen, maar meer niet. Ik had er meer van verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ben ik wel een beetje met je eens. Zo vond ik de show bij Rock Am Ring erg tegenvallen. Keidis zong een beetje vals en kwam niet heel overtuigend over. De show bij Pinkpop dit jaar vond ik er wel erg goed uit zien, maar zoals je zegt is er niet zo superveel interactie met het publiek. Al met al heb ik in ieder geval wel zin in de concert, en het de Chili Peppers zijn vind ik toch wel een band die je gezien moét hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog mensen die Philip Glass afgelopen weekend live hebben gezien op Lowlands? Uiteraard bekend van:

Ik niet, maar ik vind pruit igoe wel leuk. Past zeker ook wel bij IV. Lekker rustig muziekje, in een vet drukke stad waar geen rust te vinden is. Maar ook prachtig mooi en iets spannender puh2.gif

Ik vind dit trouwens een van de mooiste nummers om live te horen:

https://www.youtube.com/watch?v=xeDiL3SokY8

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Nog mensen die Philip Glass afgelopen weekend live hebben gezien op Lowlands? Uiteraard bekend van:

Wilde er wel heen, maar dat is hem helaas niet geworden. Jij wel?

Hoogtepunten van Lowlands waren voor mij toch wel de shows van Sigur Rós en King Gizzard & the Lizard Wizard. Twee excellente liveshows die allebei (geheel op hun eigen manier) ontzettend intens waren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Wegens gebrek aan animo het optreden van de Kyle Gass Band in de Effenaar, Eindhoven gemist :( . Waarschijnlijk ga ik wel naar Madness in 013 en Jake Bugg in de Melkweg willen, andere gegadigden?

Trouwens; ik wilde graag naar Status Quo in 013, maar dat ging niet door.. Ik kon er ook niet heen dus ben er stiekem wel blij mee dat het niet doorgaat ;3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zelfde hier, wou ook naar Madness toe. Zag dat er nog kaarten waren twee weken geleden, vroeg toen aan een vriend en op het moment dat ik wou bestellen was het helaas uitverkocht. Sta overigens wel op de wachtlijst voor nieuwe kaarten, maar ben er bang voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort Spinvis voor de derde keer zien. Onlangs kaartjes gekregen voor mijn verjaardag. Mooie aan zijn shows vind ik dat hij veel nummers live in een totaal andere stijl of setting speelt en daarbij veel experimenteert en improviseert. Sommige artiesten werken gewoon mechanisch de setlist af, maar bij Spinvis word je altijd meegenomen in dat gekke universum in het hoofd van Erik de Jong. Zit als het goed is ook een hoop nieuw materiaal bij. Vorige keer al een aantal nieuwe liedjes gehoord, maar het volgende album zit er volgens mij ook al aan te komen, dus ik ben erg benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zelfde hier, wou ook naar Madness toe. Zag dat er nog kaarten waren twee weken geleden, vroeg toen aan een vriend en op het moment dat ik wou bestellen was het helaas uitverkocht. Sta overigens wel op de wachtlijst voor nieuwe kaarten, maar ben er bang voor.

Ik heb kaarten bemachtigd 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...