Jump to content

Jock Cranley vs Sue Murry


Kai-ShockWave

Jock Cranley vs Sue Murry  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. Op wie ga jij stemmen?

    • Jock Cranley
      99
    • Sue Murry
      15


Recommended Posts

"I'm Sue Murry and I approve this message." - Hahahahahaha... RWJ reference of niet? :7

Haha, ik dacht net hetzelfde!

Volgens mij is het gewoon een gebruikelijke term. Helemaal omdat Sue de video niet heeft ingesproken, zegt ze aan het eind dat ze het wel eens is met de man die het verhaal verteld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    5

  • 3L1077

    5

  • Michael

    5

  • GTAfame

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

"I'm Sue Murry and I approve this message." - Hahahahahaha... RWJ reference of niet? :7
Haha, ik dacht net hetzelfde!
Volgens mij is het gewoon een gebruikelijke term. Helemaal omdat Sue de video niet heeft ingesproken, zegt ze aan het eind dat ze het wel eens is met de man die het verhaal verteld. :puh:

Maar RWJ zegt het gewoon altijd, is bijna een 'kenmerk'. :puh:

Wikipedia

In American politics, "I approve this message" (sometimes in the past tense, also with "authorize" in place of "approve" or with "ad" instead of "message") is a phrase said by candidates for federal office to comply with this provision.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds ik beiden niet mag en vertrouw zou ik niemand kiezen,als het toch moet dan maar Jock,ik wil geen gescheiden schoolleraar die alles weer op de rails wil krijgen als president. Op de rails krijgen is goed voor in het echt,maar sinds GTA bedoeld is voor lol kies ik Jock.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...