valencio Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Heeft iemand een mod of dergelijke voor mij om een rollercoaster in gta sa te krijgen of kan 't voor mij maken, of een tut van hoe het moet? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 In de Master-Tutorial list staat hoe je modellen kan importeren vanuit Google Sketchup. Download Sketchup, Download een Achtbaan model uit de Google WareHouse, en volg de tutorial om het in SA te krijgen; Tut: http://www.gtaforum.nl/topic/49712-samap-sketchup-models-ingame-krijgen/ Sketchup: http://www.sketchup.com/3Dfor/game-design Alstu Reageren
valencio Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 ty heb al een model maar ik moet alleen nog moddelen ty Reageren
valencio Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Hoe kom ik in de rollercoaster op internet kan ik niks erover vinden, maar er staat wel press b en homekey in het russisch maar het werkt niet? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2013 Zo'n vraag kon je gerust in je vorige topic stellen, aangezien het over hetzelfde onderwerp gaat. Bij deze topics samengevoegd. Verder geef je best wat meer informatie, want zo zullen er niet veel mensen zijn die begrijpen waar je het over hebt. Waar staat 'press b en homekey' in het Russisch? Welke mod heb je gedownload, en waar? ...? Reageren
valencio Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 hoeft niet meer ik moest 7 drukken op een laptop is 't een andere knop Reageren
valencio Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Rollercoaster karretje model om in me gta sa te zetten.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Ik neem aan dat je bedoelt dat je de root folder van SA niet kunt vinden? Normaal gesproken staat deze in C:/program files/Rockstar Games/San Andreas. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Rollercoaster karretje model om in me gta sa te zetten.. Wederom je nieuwe topic samengevoegd met je oude. Vriendelijk verzoek om geen nieuwe topics meer te starten over dit onderwerp, maar gewoon door te gaan in dit topic. Ik ben overigens bang dat er geen rollercoaster te vinden is die je eventjes in San Andreas zet, zoals een auto. Maar wat Hanneswasco al zei: probeer specifieker te zijn in wat je wilt. Geef dus duidelijk aan wat je voor ogen hebt (een volledige rollercoaster of alleen een rollercoaster karretje?), zodat wij je beter kunnen helpen/adviseren. Reageren
valencio Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 rollercoaster heb ik eigenlijk al in mijn gta san andreas, maar ik heb juist het karretje nodig kunnen jullie mij evt helpen? met eentje Reageren
valencio Geplaatst: 17 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 En mijn doel is ook dat er dan mensen in de achtbaan gaan.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Dat is de kunst van scripting... Ik kan je nu niet meer verder helpen, ik kan het alleen met MONODevlop dat bij Unity3D hoort. En daar kan ik bijna niks mee.. Op Helpmij.nl zal iemand je wel kunnen helpen, hij heeft ook mijn mapping vraag opgelost, dus daar moet je zijn. Reageren
valencio Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 dankje allemaal voor de hulp topic kan dicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.