Jump to content

rollercoaster in gta san andreas?


valencio

Recommended Posts

In de Master-Tutorial list staat hoe je modellen kan importeren vanuit Google Sketchup. Download Sketchup, Download een Achtbaan model uit de Google WareHouse, en volg de tutorial om het in SA te krijgen;

Tut: http://www.gtaforum.nl/topic/49712-samap-sketchup-models-ingame-krijgen/

Sketchup: http://www.sketchup.com/3Dfor/game-design

Alstu 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n vraag kon je gerust in je vorige topic stellen, aangezien het over hetzelfde onderwerp gaat. ;) Bij deze topics samengevoegd.

Verder geef je best wat meer informatie, want zo zullen er niet veel mensen zijn die begrijpen waar je het over hebt. Waar staat 'press b en homekey' in het Russisch? Welke mod heb je gedownload, en waar? ...?

Link to comment
Delen op andere websites

Rollercoaster karretje model om in me gta sa te zetten..

Wederom je nieuwe topic samengevoegd met je oude. Vriendelijk verzoek om geen nieuwe topics meer te starten over dit onderwerp, maar gewoon door te gaan in dit topic.

Ik ben overigens bang dat er geen rollercoaster te vinden is die je eventjes in San Andreas zet, zoals een auto. Maar wat Hanneswasco al zei: probeer specifieker te zijn in wat je wilt. Geef dus duidelijk aan wat je voor ogen hebt (een volledige rollercoaster of alleen een rollercoaster karretje?), zodat wij je beter kunnen helpen/adviseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de kunst van scripting... Ik kan je nu niet meer verder helpen, ik kan het alleen met MONODevlop dat bij Unity3D hoort. En daar kan ik bijna niks mee..

Op Helpmij.nl zal iemand je wel kunnen helpen, hij heeft ook mijn mapping vraag opgelost, dus daar moet je zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...